Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:37:43 GMT

افزایش چهار برابری تولید ماهی پرورشی در ریگان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۰۲۰۲

افزایش چهار برابری تولید ماهی پرورشی در ریگان

رسول بخش بامری روز جمعه در حاشیه صید ماهیان گرمابی از استخر های پرورش ماهی شهرستان ریگان افزود:در این شهرستان تعداد 11استخر پرورش ماهی فعال وجود دارد که امروز برداشت و صید ماهیان گرمابی کپور و آمور از این استخرها اغاز شده است .
مدیر جهاد کشاورزی ریگان با اشاره به اینکه ماهی تولید شده در ریگان به خارج از استان ارسال می شود بیان داشت : ماهیان این منطقه از کیفیت و کمیت بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بامری پبش بینی کرد: امسال بیش از 22تن ماهی از استخر های پرورش ماهی در شهرستان ریگان روانه بازار مصرف در شب عید شهروندان استان و خارج از استان شوند .
وی گفت :کشاورزانی که قصد راه اندازی استخرهای پرورش ماهی در شهرستان ریگان را داشته باشند تسهیلات لازم بطور رایگان در اختیار انها قرار خواهد گرفت .
مدیر جهاد کشاورزی ریگان بیان داشت: امسال با مشاوره کارشناسان آبزی پروری در شهرستان ریگان تعداد استخر های پرورش ماهی نیز در این شهرستان پنج برابر افزایش یافته است .
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی