Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در سی و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی،  با تاکید بر ضرورت شروع پایش محیط کسب‌وکار استان اظهار کرد: انتظار می‌رود تیمی که از سوی اتاق بازرگانی برای پایش محیط کسب‌وکار استان انتخاب می‌شود از تخصص مربوطه برخوردار باشند تا بتوانیم بدون سوگیری این موضوع را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تسهیل فرایند ارتباط سرمایه‌گذاران با بخش‌های دولتی را ضروری دانست و گفت: احصای بروکراسی‌های زائد اداری به‌صورت شفاف و روشن به تسهیل این فرایند کمک خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به رابطه معنی‌دار بهبود فضای کسب‌وکار و رشد اقتصادی خاطرنشان کرد: باید با تمرکز بیشتری بر این حوزه جلسات تخصصی در کمیته‌های مربوطه موردبحث و بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به نتایج مطلوب دست‌یابیم.

جهانگیری خواستار انجام به‌موقع مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد و گفت: انتظار می‌رود موضوعات موردنیاز طرح در این شورا در وهله نخست در کمیته‌های تخصصی با جزئیات مورد تجزیه‌وتحلیل دقیق قرار گیرد و نتایج حاصل از این کمیته‌ها به‌صورت کلی در این جلسات طرح شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مورد تأکید قرارداد و گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رفع ابهامات موجود در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران و کمک به رفع مشکلات آن‌ها شکل‌گرفته است و این روند با تأکید بر هدف اصلی این شورا ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد