Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:11:24 GMT

شیارهای کوه به سمت سی سخت نیز در حال بررسی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۹۹۶۵

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: تمام شیارهای کوه شناسایی و بررسی و جست و جو شده است و هم چنان نیز شیارها در حال بررسی است. سعی شده تمام نقاطی که سازمان هواپیمایی کشور به صورت نقطه ای و با GPS مشخص کرده است جست و جو شود و حتی گاهی هر نقطه چندین بار جست و جو شده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت جست و جو برای پیدا شدن لاشه هواپیما تهران-یاسوج اظهار کرد: همه امکانات در منطقه محیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه گروه های امدادی در منطقه حضور دارند و تعداد زیادی نیز بر روی ارتفاعات هستند.

وی افزود: ارتفاع برخی از قلل منطقه به 4500 متر می رسد و جست و جوها در راتفاعات بالا هم از طریق زمینی و هم از طریق بالگرد در حال انجام است. تا کنون با پشتیبانی چهار فروند بالگرد منطقه طی 16 سورت پروازی جست و جو شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: تمام شیارهای کوه شناسایی و بررسی و جست و جو شده است و هم چنان نیز شیارها در حال بررسی است. سعی شده تمام نقاطی که سازمان هواپیمایی کشور به صورت نقطه ای و با GPS مشخص کرده است جست و جو شودو حتی  گاهی هر نقطه چندین بار جست و جو شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: یک فروند بالگرد میل 17 نیز که امکان مانور بالاتری نسبت به دیگر بالگردها دارد در منطقه حاضر است و بخشی از جست و جوها توسط این بالگرد در حال اجرا است، تاکنون با وجود اینکه تمام محل های احتمالی جست و جو شده است چیزی یافت نشده است.
 

وی خاطرنشان کرد: شیارهای دنا به سمت استان کهکیلویه و بویر احمد و به خصوص سی سخت نیز در حال جست و جو است و امیدواریم که طی ساعات آینده بتوانیم لاشه را شناسایی کنیم.

کد خبرنگار:13023


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش‌های متعدد اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

یک آپارتمان ۱۱۰ متری دوخوابه در منطقه ۱۸ محله «تولید دارو» تهران با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۱ میلیون تومان قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۹) است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه، ۲ سال ساخت در منطقه ۱۸ محله «شهرک فردوس» تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۱۰۰ هزار تومان اجاره خواهید بود.

قیمت خرید واحدهای دیگر در «منطقه ۱۸ تهران» را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) متراژ ساختمان قیمت اجاره (تومان) قیمت رهن (تومان)
ابراهیم‌آباد ۶۰ ۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۷۸ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۸۰ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۸۰ ۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۹۰ _ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۸۵ _ ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۷۵ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۸۵ ۱۰۰,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۷۳ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۷۰ ۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۸۵ _ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۸۵ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کد خبر 6087738 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان