Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر عبدالله خالصی دوست، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که به همراه دکتر بهزاد چهکندی، رئیس دبیرخانه و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا کهساری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به منظور دیدار با هیات رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به این واحد دانشگاهی سفر کرده در جوار مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهداء گل به مقام شامخ این شهیدان احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که هیات رئیسه، استادان و جمعی از کارکنان واحد گرمسار نیز حضور داشتند دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از اهتمام این واحد دانشگاهی برای پیگیری و اخذ مجوزهای لازم احداث یادمان شهداء خبر داد و گفت: «طرح این یادمان در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان تایید شده و در حال تایید نهایی در سازمان مرکزی است که پس از تایید سازمان مرکزی بلافاصله عملیات احداث این یادمان آغاز خواهد شد.»

وی ادامه داد: «منابع لازم جهت احداث یادمان شهدای گمنام واحد گرمسار از محل خیرین تامین شده و انشاء الله تا اردیبهشت ماه سال 1397 به بهره برداری خواهد رسید.»

دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان واحد گرمسار دبیر هیات امناء رئیس دبیرخانه مسئول نهاد رهبری عبدالله خالصی دوست علیرضا لادن مقدم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان