Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور باید زودتر به تیم ملی دعوت می‌شد این بازیکن بی حاشیه است و لیاقت حضور در ترکیب تیم ملی ایران را دارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی پروین در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط لیگ و بازی‌های خوب پرسپولیس، این تیم را باید از الان قهرمان لیگ برتر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها از الان باید به فکر جشن قهرمانی باشند.
وی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی فردای این تیم با السد قطر عنوان کرد: شاگردان برانکو باید از تجربه سال گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند و با قدرت بازی‌ها را پشت سر بگذارند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. بازی فردا مقابل السد قطر قابل پیش بینی نیست، اما من امید به بازی خوب و برد شاگردان برانکو دارم.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دعوت علی علیپور به تیم ملی گفت: علیپور باید زودتر به تیم ملی دعوت می‌شد. این بازیکن بی حاشیه است و لیاقت حضور در ترکیب تیم ملی ایران را دارد.
پروین در خصوص دیدار سایپا و سپید رود و تقابل علی دایی و علی کریمی خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای باید این 2 مربی با آرامش کار کنند. کریمی و دایی باید همدیگر را ببوسند و کدورت‌ها را فراموش کنند و با احترام متقابل نسبت به همدیگر وارد زمین مسابقه شوند.
وی در مورد سقوط هواپیمای تهران - یاسوج هم گفت: اتفاقی که روز گذشته برای هواپیمای تهران - یاسوج رخ داد کام مردم کشورمان را حسابی تلخ کرد. من هم به نوبه خودم این ضایعه را به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد این چنین اتفاقات تلخ در کشورمان نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد