Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:05:34 GMT

معدل پایین در کارشناسی نباید مانع جذب شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۴۵۹۷

رئیس هیات عالی جذب گفت: حفظ کیفیت در مراکز آموزشی و پژوهشی نباید مانع جذب بورسیه ها شود، اگر فردی در کارشناسی معدل مطلوب نداشت ولی در تحصیلات تکمیلی وضعیت بهتری داشت می تواند جذب شود.

به گزارش مهر، دویست و ششمین جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، به ریاست محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌نژاد گفت: برخی متقاضیان راتبه «بورسیه» وقتی که در یک مرکز آموزشی و پژوهشی موفق به جذب نمی‌شوند، این عدم موفقیت به سایر مراکز هم تسری پیدا می‌کند و مراکز هم به استناد نظر مرکز آموزشی و پژوهشی قبلی، این فرد را جذب نمی‌کنند.

وی افزود: حفظ کیفیت در مراکز آموزشی و پژوهشی نباید مانع جذب این افراد شود و اگر فردی در مقطع کارشناسی معدل مطلوب نداشت ولی در مقطع تحصیلات تکمیلی وضعیت بهتری داشت باید بتواند جذب شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در این زمینه سعی داریم تا مشکلات بودجه را نیز برطرف کنیم. مراکز پژوهشی می توانند با جذب متقاضیان هیأت علمی بلاتکلیف، دانشگاه‌ها را یاری کنند.

رئیس هیات عالی جذب ادامه داد: در برخی از موارد هیات امنای مرکز پژوهشی می‌تواند موارد را حل‌وفصل کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سومین جلسه کارگروه استانی پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد بین المللی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز در اصفهان برگزار می‌شود.
در این نشست هدف از این طرح را ساماندهی رشته های تحصیلی بویژه در مقطع کارشناسی عنوان کرد و گفت؛ پیاده سازی استانی آمایش عالی و مدیریت طرح تحول استان اصفهان ضروری است.قاسم عموعابدینی افزود ؛کارگروه استاتی در هر استان تشکیل و موارد مرتبط با تکالیف مقرر در بند آمایش آموزش عالی در سطح استان را بررسی ، تدوین و به شورای گسترش آموزش عالی پیشنهاد می دهد. وی گفت ؛ آموزش عالی در سطح استان با هدف رعایت اصل عدالت آموزشی و توجه به نقاط محروم و مرزی الزامی است.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور