Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@00:21:10 GMT

۶ اسفند؛ تعیین تکلیف سؤال از روحانی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۲۵۷۹

۶ اسفند؛ تعیین تکلیف سؤال از روحانی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف سؤال از رئیس‌جمهور تا ۶ اسفند خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمد‌رضا پور‌ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه ویژه (یکشنبه 29 بهمن) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی، طراحان و نمایندگان رئیس‌جمهور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه گزارش کمیسیون اقتصادی در این باره تا روز یکشنبه (6 اسفند) تدوین می‌شود، افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری باید ظرف مدت یک هفته تدوین و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در صورتی که تا روز یکشنبه امضاء طراحان سؤال از حد نصاب قانونی (73 امضا) برخوردار باشد طرح سؤال از رئیس جمهور در همان روز از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول می‌شود، گفت: اگر تعداد نمایندگان سؤال کننده از رئیس جمهور از حد نصاب قانونی برخوردار باشد باید هیئت رئیسه پارلمان موضوع را در صحن علنی مطرح کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد