Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس استان کرمان که با حضور ۶ تیم منتخب از بهترین های شهرستان های استان، به صورت دوره ای برگزار شد، تیم سیرجان با ترکیب امیر مهدی نویدی، کیان دهیادگاری، مهدی گلزاری، یزدان خواجویی و رادین رفعتی با ۴ پیروزی و یک تساوی موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ناحیه یک کرمان متشکل از مانی رهنما، مصطفی سالارکریمی، امیر حاج اسماعیلی، کارن عباسی و ابوالفضل معاذاللهی با ۳ پیروزی و ۲ تساوی و ناحیه ۲ کرمان با ترکیب حسین محمدی، رادمهر امیری، سبحان یاعباسی، کیان مهر بانشی و پویا ناظمی با ۲ پیروزی و ۲ تساوی به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم های زرند، بم و جیرفت  نیز در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس استان به مدت یک روز به میزبانی کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

سیرجان قهرمان مسابقات شطرنج مدارس استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر