Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا - امام جمعه موقت کنگان استان بوشهرگفت: ايجاد ياس و نااميدي نسبت به آينده زندگي و امور مردم با هر ديدگاه و تفکري که انجام شود حرکت در مسير دشمن است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام مهدي حيدري در اجتماع نمازگزاران کنگاني با اشاره به تلاش دشمن براي ايجاد نا اميدي درجامعه اظهار داشت: هر گونه پاشيدن بذر نااميدي در بين مردم آب در آسياب دشمن ريختن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تبيين فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اميدوار نمودن مردم و بيان خدمات نظام کارآمد ديني گفت: به تعبير و فرمايش رهبري ، بزرگترين جهاد در ميدان تبليغات ، اميدوار کردن مردم به آينده است.
خطيب جمعه کنگان يادآورشد: امروز بهترين راه براي خوشحال نمودن رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ايران کمک به تحقق اقتصاد مقاومتي و حل مسئله اشتغال است.
حيدري با تقدير از برگزاري باشکوه مراسم فاطميه در شهرستان کنگان به موضوع طرح تشکيک در شهادت حضرت زهرا (س) توسط برخي افراد اشاره و با بيان اينکه فاطميه سند حقانيت و مظلوميت شيعه است افزود: طرح چنين مسائلي در جامعه ضمن آزردگي خاطر جامعه بزرگ شيعه مخل در وحدت است.
وي افزود: همه بايد در تحکيم وحدت امت اسلامي بکوشند از هرگونه اظهار نظر نسنجيده اي که موجب اختلاف شود اجتناب کنند.
امام جمعه موقت کنگان در پايان با محکوم نمودن اقدام اغتشاش گران داعشي مسلک در تهران و تسليت شهادت شماري از نيروهاي انتظامي و بسيج گفت: مسئولان امر بايد با اقتدار با عاملان اين جنايت برخورد قانوني کنند.
7208/ 6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد