Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:53:01 GMT

چهارشنبه سوری پیشاپیش در بوشهر قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۹۶۶۸

چهارشنبه سوری پیشاپیش در بوشهر قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: روز پنج شنبه گذشته در محله سرتل شهر بوشهر سه جوان که در حال ساخت مواد معترقه بودند دچار آسیب شدند که در حال حاضر در بیمارستان سوختگی تحت درمان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال که چهارشنبه سوری نام دارد برخی از جوانان و نوجوانان برای اینکه این شب را هیجانی کنند در کنار آتش بازی اقدام به تهیه مواد معترقه بسیار خطرناک می کنند که این موضوع تا کنون جان بسیاری از هموطنان را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار سازمان اورژانس کشور و نیروی انتظامی استان بوشهر یکی از استانهایی است که در حوزه خطرات چهارشنبه آخر سال دارای آمار بالایی است.

این جوانان و نوجوانان بوشهری که سالانه به آمار مجروهان و افرد کشته شده اضافه می شوند از ابتدای اسفند ماه فعالیت های ساخت مواد معترقه در خانه و محل های امن آغاز کرده اند.

براساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی روزهای آخرهفته گذشته در یکی از محلات شهر بوشهر سه نوجوان که در حال ساخت مواد معترقه دست ساز بوده اند مصدوم شده اند.

این سه جوان آسیب دیده که بین 18 تا 20 سال سن دارند دچار سوختگی 9 درصد شده و شنوایی را کاملا از دست داده اند، اما یکی از آنها در وضعیت تاسف باری است که 100 درصد سوختگی دارد.

این مصدومان در حال حاضر تحت درمان هستند.

ابراهیم عرب زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به این موضوع، گفت: روز پنج شنبه گذشته در محله سرتل شهر بوشهر سه جوان که در حال ساخت مواد معترقه بودند دچار آسیب شدند که در حال حاضر در بیمارستان سوختگی تحت درمان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اظهار کرد:یکی از مصدومان تمام اعضاء بدنش دچار سوختگی شده است.

عرب زاده با اشاره به مادهه قانونی این حادثه، افزود: در صورت بروز هر گونه حادثه ناشی از مواد محترقه ، افراد نگهدارنده و استفاده کننده ضامن هستند و به تناسب نوع خسارت وارده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

/ انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!