Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تیم ذوب‌آهن اصفهان تا دقایق پایانی نیمه نخست از حریف پیش افتاده بود روی اشتباه بوحمدان حریف صاحب یک پنالتی شد و بازی به تساوی یک بر یک رسید. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:30 آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امیر قلعه‌نویی سرمربی محروم تیم ذوب‌آهن رشید مظاهری، خالد شفیعی، حمد نژادمهدی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، میلاد فخرالدینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی و کی روش استنلی را برای این دیدار در ترکیب قرار داده است.

در آن سوی میدان سعید جلالی راد، محمد حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سینا زامهران، محمد مهدی مهدیخانی، علی نعمتی، سعید صادقی، سالار افراسیابی و حسین فاضلی در ترکیب ابتدایی تیم پدیده قرار دارند.

مرتضی تبریزی مهاجم تیم ذوب‌آهن در دقایق ابتدایی بازی شوت سرکشی را به سمت دروازه حریف زد، البته این حمله در حالی صورت گرفت که یکی از بازیکنان تیم پدیده بر روی زمین افتاده بود و پس از حرکت تبریزی میان بازیکنان 2 تیم درگیری به وجود آمد.

اکبر ایمانی در دقیقه 10 ارسال بسیار زیبایی داشت که ضربه سر خالد شفیعی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

امین قاسمی‌نژاد بازیکن تیم پدیده در دقیقه 15 بازی از گوشه محوطه جریمه و در زاویه‌ای بسته شوت نه چندان زیبایی را به سمت دروازه حریف زد که این شوت برای پدیده نتیجه‌ای نداشت.

ذوب‌آهن که در این دیدار بر روی ضربات ایستگاهی برنامه خاصی داشت دومین موقعیت ضربه ایستگاهی خود را از کنار محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر نژاد مهدی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

سبزپوشان اصفهانی علاوه بر ضربه ایستگاهی همچون دیدارهای گذشته برنامه خاصی برای ارسال از جناحین داشت که کی روش استنلی در دقیقه 21 روی ارسال تبریزی ضربه سر بسیار زیبایی را به سمت دروازه حریف زد و نخستین گل تیمش به ثمر رسید.

در دقیقه 40 این دیدار بوحمدان بازیکن تیم ذوب‌آهن در محوطه جریمه خطای هند کرد و داور خطای این بازیکن را پنالتی تشخیص داد و اکبر صادقی بازیکن تیم پدیده ضربه پنالتی را تبدیل به گل نخست تیمش کرد.

ذوب‌آهن در لحظات پایانی می‌توانست از حریف برای بار دوم پیش بیفتد اما رحمانی ضربه سر خود را بر دیرک دروازه کوبید.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها