Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته به سرنشینان 40 دستگاه خودرو امدادرسانی و 25 نفر در راهدارخانه های خوزستان اسکان یافتند.

به گزارش ایرنا غلامعباس بهرامی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود بارش نزولات جوی در 24ساعت گذشته با تلاش 228نیروی راهدار مستقر در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر جاده شوش به منطقه فتح المبین (فکه) و محدوده پل شهید ناجیان به دلیل بالا آمدن سطح رودخانه کرخه مسیرپل شناور مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور فتح المبین دهلران (پل نادری ) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 68 مورد ریزش کوه ناشی از بارش شدید باران در جاده های خوزستان رخ داد که ماموران راهداری وارد عمل شده و مسیرهای مسدود شده را باز کردند.
وی افزود: در ساعات گذشته برفروبی در راه‌های اصلی و گردنه‌های برفگیر خوزستان به ‌ویژه تاراز صورت گرفته و سرنشینان 40وسیله نقلیه گرفتار در این گردنه‌ها توسط راهداران امدادرسانی شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته سرنشینان 25 وسیله نقلیه که در گردنه تاراز در برف گرفتار شدند با کمک راهداران نجات یافتند.
وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته در 24 شهرستان خوزستان شاهد بارش باران بودیم و یک شهرستان نیز با بارش برف و کولاک همراه بود.
بهرامی نیا یادآور شد: هم اکنون 228 راهدار با 136 دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های خوزستان مشغول به خدمت رسانی به شهروندان و مسافران هستند.
وی از مسافران خواست تا برای تردد در جاده های برفگیر و مسیرهای کوهستانی خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از تردد غیر ضروری خوداری کنند و همچنین سوخت ،مواد غذایی و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.
وی یادآور شد: هم اکنون به غیر از مسیرهای مسدودی اعلام شده سایر جاده های خوزستان باز بوده و تردد عادی و روان است.
7152/ 6037

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام