Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:51:06 GMT

آخرین وضعیت پادوانی بعد از جراحی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۶۶۸۴

تیم جراحی لئاندرو پادوانی مدافع آسیب دیده استقلال تهران هم‌اکنون در آی‌سی‌یو بیمارستان آپادانا اهواز مشغول تست وضعیت حرکتی اندام فوقانی و تحتانی او هستند و از نتیجه عمل‌ انجام شده ابراز رضایت کردند.

دکتر عبدالخانی، دکتر خرمی، دکتر تقوی، دکتر سیزعلی و سایر اعضای تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان آپادانا در حضور همسر لیاندرو پادوانی که امروز برای ملاقات با همسر مصدومش به اهواز رسیده، به تست شرایط این بازیکن پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جراحی از نتیجه عمل‌های انجام شده ابراز رضایت کردند؛ عمل جراحی روی گردن پادوانی به خوبی انجام شده و مهره شکسته این بازیکن فیکس و به جایگاه اولیه بازگشته است. حرکت اندام فوقانی طبیعی بوده و حس اندام تحتانی او به تدریج در حال بازگشت است.

براساس اعلام تیم جراحی پادوانی، یک عمل دیگر باید در قسمت جمجمه انجام گیرد که البته با توجه به اورژانسی نبودن این عمل، ممکن است بازیکن برزیلی استقلال به تهران منتقل شود و این عمل غیر اورژانسی را طی روزهای آینده در تهران انجام دهد.

طی سه روز اخیر تعداد زیادی از فوتبالی‌های خوزستان به بیمارستان مراجعه کرده و پیگیر وضعیت لیاندرو پادووانی بوده‌اند. این بازیکن دیروز در جریان ملاقات با چند تن از هواداران تیم استقلال اهواز درخواست کرد که طرفداران فوتبال در ایران برای بهبود وی دعا کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901318

دیگر خبرها

  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد