Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس می گوید صدا و سیما باید حق پخش را به عنوان یکی از اصول حرفه ای در فوتبال پرداخت کند.

طرفداری- حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس که در نشست هم اندیشی مدیران باشگاه ها با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ شرکت کرده بود اظهار داشت حق پخش جزو اصول حرفه ای گری در فوتبال است و باید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت سازمان لیگ، حمیدرضا گرشاسبی در مورد برگزاری جلسه مدیران باشگاه‌ها با رئیس ‏فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اظهار داشت:

جلسه خیلی خوبی برگزار شد و تصمیمات مهمی اتخاذ کردیم. باید از ‏فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم که در آستانه حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال جهان رئیس فیفا با درخواست باشگاه ‏ها موافقت کردند و این جلسه برگزار شد. در این نشست در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.‏

وی افزود:

درخواست باشگاه‌ها دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما است این حق پخش جز حقوق مسلم فوتبال و باشگاه ‏ها محسوب می‌شود و با توجه به اینکه باشگاه‌های مختلف با مشکلات و مسایل اقتصادی دست به گریبان هستند از مسئولان ‏صدا و سیما انتظار داریم هماهنگی لازم را با باشگاه ها و اهالی فوتبال داشته باشند و سهم و حق فوتبال و باشگاه ها داده شود.‏

گرشاسبی، تصریح کرد:

پرداخت حق پخش تلویزیونی بخشی از اصول حرفه‌ای گری در فوتبال است و از مدیران صدا و سیما ‏درخواست داریم که این حق قانونی و مسلم فوتبال و باشگاه‌ها را بپردازد. در گذشته جلساتی با مدیران ارشد صدا و سیما برگزار ‏شده که هیچ کدام از وعده‌ها متاسفانه محقق نشد. برای جلوگیری از فاصله بیشتر امیدواریم این مساله با درایت سلطانی‌‏فر وزیر محترم ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تعامل با علی عسگری ریاست محترم سازمان صدا و سیما ‏این مشکل مدیریت و مرتفع شود. ‏

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به خلف وعده ها در گذشته اظهار داشت:

در دو سه سال گذشته تصمیم‌هایی که گرفته شد ‏منتج به نتیجه نشد و بعد از تغییر ریاست صدا و سیما رئیس جدید توافق ها را رد کرد و آن را قبول نداشت امیدوارم این مرتبه ‏علی عسگری رئیس صدا و سیما به تعهدات این سازمان پایبند باشد زیرا در صورتیکه به توافق نرسیم مجبور خواهیم شد ‏که تصمیم های دیگری بگیریم تا بتوانیم پاسخگوی انتظار خیل عظیم هواداران باشیم.‏

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حریف امروز (جمعه) تیمش را افتخار جام حذفی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی و صعود طلایی‌پوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی منظم و باکیفیت داشت و باعث افتخار جام حذفی بود. دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم. استقلال ملاثانی از بازیکنان خوبی در خطوط هافبک و حمله بهره می‌برد و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد.

مورایس مسلمان شد

وی در مورد شایعه گرویدن خود به دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: من مشکلی با سؤالات متفاوت ندارم. من می‌خواهم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم را به‌صورت جداگانه دنبال کنم. مدتی قبل با افتخار به دین اسلام گرویدم و می‌خواستم این مسئله را در پایان فصل بگویم. حالا یکی از شما و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در فضای مجازی به ارتباط میان تغییرات زندگی شخصی خود و اُفت سپاهان اشاره شده است، گفت: دوباره به زندگی شخصی‌ام اشاره شد. من مربی حرفه‌ای فوتبال هستم. نمی‌دانم شما خانواده دارید یا خیر. قطعاً هر یک از شما خانواده دارید و به مسئولیت کار خودتان هم رسیدگی می‌کنید. وقتی فردی حرفه‌ای تشکیل خانواده می‌دهد، مسئولیت او بیشتر می‌شود. فکر نمی‌کنم این موضوع، دلیلی برای نتایج سپاهان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است