Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@00:49:42 GMT

ورود سازمان بازرسی به موضوع طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۷۴۲۳

رویداد۲۴-رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان به موضوع طرح ترافیک جدید پایتخت ورود پیدا کرده است و همکاران ما در آنجا حضور دارند.

قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "چرا هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است؟" گفت: هنوز قیمت نهایی تصویب نشده است و فکر هم نمی‌کنم قیمتی که عنوان کرده‌اند به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج ادامه داد: آلودگی داریم یا نداریم و اگر داریم ورود خودرو با طرح یا بی‌طرح تفاوتی ندارد و با گرفتن پول آلودگی تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه "من با ۱۰۰ درصد طرح ترافیک خبرنگاران به این صورت مخالفم"، گفت: باید تصمیم عاقلانه گرفته شود و در صورت تصویب قیمت طرح ترافیک خبرنگاران سازمان بازرسی ورود خواهد کرد.

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام