Web Analytics Made Easy - Statcounter

رباط کریم- استاندار تهران در سفر خود به شهرستان رباط کریم، با حضور در گلزار شهدای امام زاده عماد این شهرستان، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی صبح چهارشنبه و پس از ورود به شهرستان رباط کریم، به گلزار شهدای امام زاده عماد این شهرستان عزیمت و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به رباط کریم، یازدهمین سفر شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

وی که توسط سید مهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم، همراهی می شد، پس از ادای احترام به مقام شهدا در سالن همایش مجموعه ورزشی «انقلاب» شهرک «سلام» در فاز ۶ پرند، نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان رباط کریم را آغاز کرد.

مقیمی در این سفر قرار است در کارگروه های حوزه عمرانی، زیربنایی و شهرسازی، آمایش سرزمین و آمار و محیط زیست و کارگروه حوزه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شرکت کند.

پیش از این، استاندار تهران در سفر به شهرستان های بهارستان، پیشوا، فیروزکوه، ملارد، پردیس، قرچک، اسلامشهر، ورامین، دماوند و پاکدشت مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس

یکی از بهترین پاس گل‌های فصل به نام مهندس آلمانی ثبت شد.

طرفداری | پاس گل استادانه تونی کروس واکنش جالب وینیسیوس جونیور را به همراه داشت.

نیمه دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 در جریان است. با وجود برتری نسبی مونیخی‌ها در 45 دقیقه نخست‌، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود به خوبی استفاده کرد و یک گل بسیار مهم در آلیانتس آرنا به ثمر رساند؛ گلی که بهتر است به نام تونی کروس به خاطر پاس گل استادانه این ستاره آلمانی زده شود.

وینیسیوس جونیور، زننده گل اول رئال مادرید به تونی کروس بابت این پاس گل استادانه ادای احترام کرد تا همان‌طور که در ادامه می‌بینید، تصویر زیبایی به ثبت برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم