Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ،  حجت اله مرادی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از روند ادامه تحویل 15 دستگاه اتوبوس اسكانيا جدید به ناوگان اتوبوسرانی اراک خبر داد.

وي افزود: طبق قرار دادی که با شرکت عقاب افشان سمنان در خصوص خرید 50 دستگاه اتوبوس داشتیم , 25 دستگاه اتوبوس به سازمان تحویل شده بود که خوشبختانه 15 دستگاه دیگر را امروز از شرکت فوق تحویل گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در خصوص ورود اتوبوس ها جهت فعالیت در خطوط و جایگزینی آن با اتوبوس های قدیمی بيان كرد : خوشبختانه پيگيري هاي لازم در اين زمينه انجام شده و یکبار مزایده اتوبوس ها را انجام دادیم و در 15 اسفندماه مرحله دوم بازگشایی پاکت ها انجام خواهد شد و امیدواریم با تاکیدات شهردار محترم هر چه زودتر حداکثر تا پایان سال جاری آنها را جایگزین اتوبوسهای فرسوده نماییم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار نفر در کارگاه‌های پیش از ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، میلاد مرادی افزود: پنج مرکز همسان گزینی در سال جاری با مشارکت سازمان تبلیغات راه اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد مراکز مشاوره استان همدان به ۱۶ مرکز افزایش یافت، تصریح کرد: در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با توجه به اعتبارات ویژه دولت، صفوف بانک‌های استان کاهش یافت.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۳۷ سازمان مردم نهاد در استان همدان فعال است و ۶ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از آنها اختصاص یافت.

میلاد مرادی افزود: کارکنان مجرد دستگاه‌های دولتی شناسایی شدند و برنامه‌های ویژه‌ای برای تسهیل شرایط ازدواج آنها فراهم شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام ناوگان حمل و نقل مسافر بین‌شهری ون با تحویل فوری
  • آیا ناوگان اتوبوس برون شهری در نوروز پاسخ گوی نیاز مسافران خواهد بود؟
  • سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان با ۲۰ دستگاه اتوبوس
  • ۵۵ خط اتوبوسرانی در غرب تهران جان دوباره گرفت
  • ۳۳ نوروزگاه در استان مرکزی پیش بینی شد
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • افزایش ساعت خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز ۲۹ اسفند و اول فروردین
  • شرکت ۹ هزار نفر در کارگاه‌های پیش از ازدواج در همدان
  • سرویس‌دهی ۴۰۰ اتوبوس در خطوط منتهی به حرم رضوی ویژه تحویل سال نو
  • جزئیات فعالیت اتوبوس‌های شیراز در ایام نوروز