Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجلس  گفت: برای استفاده از ظرفیت ریلی برای جذب گردشگران خارجی نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل داریم.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی به لزوم گسترش حمل‌ونقل ریلی اشاره کرد و گفت: گردشگران تمایل زیادی به استفاده از شبکه‌های ریلی دارند تا در هزینه سفرشان صرفه‌جویی کنند اما شبکه ریلی در ایران گسترده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به برنامه‌های توسعه ریلی کشور اشاره کرد و گفت: 25 هزار کیلومتر شبکه ریلی تا سال 1404 باید ایجاد شود. این در حالی است که  تا به امروز حدود 11 هزار کیلومتر ریل ایجادشده است .

او درباره هتل‌های کشور که یکی از اساسی‌ترین ابزار جذب گردشگران خارجی است گفت:کیفیت خدمات به مسافران در هتل‌های ایران مطابق با استانداردهای ارائه‌شده به آن‌ها است.

به گزارش تین‌نیوز،  لاهوتی گفت: نکته مهم ارائه خدمات به گردشگران توسط هتل‌ها فقط تعداد ستاره آن‌ها نیست بلکه حفظ ستاره‌ها توسط هتل مهم است.

او در ادامه گفت: ممکن است هتل‌ها پس از ساخت و در مرحله اخذ ستاره از کیفیت خوبی برخوردار باشند و تعداد ستاره‌های مناسب را دریافت کنند. اما پس از مدتی در صورتی نبود نظارت کافی کیفیت خود را از دست دهند.

 لاهوتی تأکید کرد: رتبه‌بندی هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌ها می‌تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران باشد .

به گزارش خانه ملت، او در ادامه گفت: سرویس‌دهی هتل‌های ایرانی خوب و باکیفیت است و می‌توان ادعا کرد که تفاوت چندانی با هتل‌های کشورهای پیشرفته ندارند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به ماهشهر در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهارخطه می‌شود.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران