Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، توزیع نزدیک به ۲۰ هزار سبد کالای نوروزی ویژه خانواده‌های بازنشستگان شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و شهرهای همجوار آغاز شد. این سبدهای کالا شامل دو سبد گوشت، برنج و مایحتاج زندگی و سبد آجیل نوروزی است که به عنوان پنجمین و ششمین سبد کالای سال ۹۶ در اختیار خانواده‌های بازنشستگان شهرداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع این بسته‌ها پس از انجام نظرسنجی از ۱۰ هزار بازنشسته شهرداری تهران در خصوص نحوه دریافت سبد کالا و مطابق با نظر هیات مدیره سازمان صورت گرفته و طی روزهای پایانی سال، توزیع آن به صورت کامل انجام می‌شود.

ازجمله ویژگی‌های این دوره سبد کالای بازنشستگان شهرداری تهران، افزایش حجم سبد در مقایسه با سبدهای سال گذشته است تا شاهد هرچه پربارترشدن سبد کالای نوروزی بازنشستگان شهرداری باشیم؛ در این راستا، ۵ کیلوگرم برنج، دو و نیم کیلو روغن و یک کیلو گوشت گوسفندی به سبد کالای بازنشستگان افزوده شده است تا در شب‌های عید، مشکلی برای تامین مایحتاج سفره عید ایشان نباشد.

بهره‌گیری از برندهای معتبر مواد غذایی، نظارت دقیق بر نحوه تولید، بسته بندی و توزیع بسته‌ها و تحویل در منزل بازنشستگان به همراه فهرست اقلام تهیه شده، ازجمله اقدامات صورت گرفته برای تهیه و توزیع هرچه بهتر سبدهای کالای نوروزی بازنشستگان شهرداری تهران است.

در این دوره از سبد کالا به سفره شب عید بازنشستگان نیز توجه ویژه‌ای شده و ضمن تهیه آجیل مرغوب، از اقلامی همچون ماهی سالمون به عنوان پرطرفدارترین ماهی و برنج و ... برای برپاکردن سفره زیبای شب سال نو در سبد کالا بهره گرفته شده است تا شاهد رضایت‌خاطر هرچه بیشتر بازنشستگان شهرداری تهران باشیم.

سبد کالای خوار و بار و آجیل ویژه عید نوروز، شامل دو ظرف ۸۱۰ گرمی روغن سرخ کردنی، ۲ظرف ۸۱۰ گرمی روغن مخلوط و نزدیک به ۱۵ کیلو برنج درجه یک به همراه یک بسته  ۱۲۰۰گرمی پسته ، یک بسته ۷۰۰گرمی تخمه جابونی، یک بسته ۷۰۰گرمی تخمه کدو، یک بسته ۷۰۰گرمی بادام درختی، یک بسته ۷۰۰گرمی مغز فندق، یک بسته ۵۰۰گرمی بادام هندی، یک بسته هزار گرمی شکلات کاکائویی و یک بسته ۵۰۰گرمی سوهان عسلی است.

همچنین اقلام متنوعی همچون یک بسته دو و نیم کیلویی ران گوسفند، یک بسته یک کیلو و هفتصد و پنجاه گرمی کف دست بره گوسفند، یک بسته یک کیلو گرمی ران گوساله جوان، دو بسته هشتصد گرمی گوشت چرخ کرده، دو بسته دو کیلویی سینه مرغ بی‌پوست، دو بسته دو کیلویی ران مرغ بی پوست و یک بسته هفتصد گرمی ماهی سالمون نروژی در بسته پروتئینی بازنشستگان گنجانده شده است.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، کار توزیع سبد کالا تا روزهای پایانی اسفندماه به پایان خواهد رسید تا همه بازنشستگان از این سبدها برای نوروز ۹۷ بهره‌مند شوند.

کسانی که از دریافت سبد کالا به هر دلیلی جا مانده‌اند نیز در دور دوم توزیع که پس از پایان مرحله اول توزیع، آغاز خواهد شد، سبد کالای خود را دریافت خواهند کرد.

همچنین ویژه‌نامه نورزی نشریه فصل نوین ویژه ایام عید آماده شده و طی روزهای آتی به در منزل بازنشستگان ارسال خواهد شد.

برای بازنشستگان ساکن شهرستان‌ها یا خارج از کشور نیز معادل ریالی سبد کالای نوروز به حساب شان واریز می‌شود تا برای خرید مایحتاج عید نوروز سال جدید اقدام نمایند.

بازنشستگان شهرداری تهران می توانند با تماس با مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به شماره ۶۳۸۱۸ ، نظرات خود را در خصوص اقلام و نحوه توزیع آن بیان نمایند تا از این نظرات برای دوره‌های آتی به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری و مشکلات احتمالی شود

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن

سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه در حاشیه مراسم آیین تکریم فرهیختگان و فعالین قرآنی در فرماندهی یگان‌های ویژه پاسداران فراجا، ضمن درود و رحمت بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان حرم به ویژه سید شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و شهیدان عرصه نظم و امنیت و همچنین شهدای مظلوم فراجا اظهار کرد: خدا را شاکریم که کارکنان یگان ویژه در مسیر انس با قرآن قرار دارند چرا که قرآن تنها نسخه شفابخش انسان‌های آزاد است؛ بر اساس تجربیات و پژوهش‌های مختلفی که صورت گرفته مشخص شده کارکنانی که با قرآن بیشتر آشنا هستند در اجرای ماموریت هایشان موفق‌تر عمل کرده اند.

وی ضمن اشاره به طرح "من قرآن می‌خوانم" و طرح "حافظان قرآن کریم" در یگان‌های ویژه فراجا، بیان کرد: این طرح معنوی نقطه طلایی انس گرفتن نیرو‌های ولایی یگان ویژه با قرآن است، در این طرح بیش از سی هزار نفر از کارکنان، فصیح خوان و مفسر قرآن کریم شده اند و ۵۳۰ نفر هم به عنوان حافظان قرآن کریم از ۱ جزء تا حافظ کل قرآن به جامعه قرآنی کشور معرفی شده اند که از این نظر هم یگان ویژه پیشگام تعلیم و تربیت حافظان قرآن کریم است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: نفرات برتر و برگزیده این مسابقات به سفر زیارتی کربلای معلی مشرف خواهند شد و همچنین فرماندهانی که باعث رشد و تربیت و تعالی فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌ها شده اند هم مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سالیانه یگان ویژه در سراسر کشور برگزاری مسابقات قرآنی است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح یگان‌های ویژه باعث می‌شود تا اولا همه خانواده‌ها و کارکنان از ظرفیت قرآنی یکدیگر آگاه شده و ثانیا در تربیت نیروی انسانی متدین و ولایی بتوان استفاده بهینه کرد.

فرمانده پلیس ویژه با بیان اینکه انس با قرآن در خانه و خانواده تاثیر مثبت در رفتار و کردار دارد، گفت: انس با قرآن تحکیم روابط سالم در خانواده‌ها را رقم می‌زند، خداشناسی، مردم داری، اخلاق نیک و حفظ ارزش‌های اسلامی، دوری از معصیت همه از آثار مفید نگاه و توجه به قرآن است؛ تک تک آیات قرآن درس زندگی است باید این درس‌ها را فراگرفت و به آن عمل کرد و در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه وقتی یک نفر با قرآن انس می‌گیرد و با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شود تاثیر بسزایی در کسب موفقیت در همه مراحل زندگی وی دارد، اذعان کرد: انس عمیق با قرآن کریم زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و بهره گیری از آموزه‌های قرآنی، راه را بر شکل گیری بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد بست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!