Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@14:24:58 GMT

تیراندازی به یک دستگاه خودرو پراید در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۵۴۳۹

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان در تشریح این خبر اظهار کرد: در روز هشتم اسفند ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محلات شهر سنندج، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از حضور پلیس در محل وقوع، ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که شخصی به هویت معلوم با خودرو شخصی خود در حال حرکت در مسیر یکی از محلات سنندج بوده و توسط عوامل ناشناس خودرو وی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که در این حادثه خودرو از مسیر منحرف و متوقف می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه این تیراندازی، صدمات جانی نداشته است خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری عاملین و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

پروژه‌های خاص خودرویی همیشه طرفداران ویژه خود را داشته است. تبدیل برخی از خودروهای پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشین‌بازهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بی‌ام‌و M۴، یکی از این پروژه‌های خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد!

به گزارش خبرآنلاین، این خودرو که بی‌ام‌و M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینه‌ای است. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است.

این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است. کل این فرایند تبدیل شش هفته طول کشیده است.

قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند. به‌روزرسانی‌های دیگری مانند روکش موتور جدید و ادوات فیبرکربنی روی داشبورد به کار برده شده‌اند. بخشی از صندلی ردیف عقب هنوز در داخل کابین وجود دارد.

نشان Competition به این معنی است که موتور ۳.۰ لیتری شش‌سیلندر توئین توربو، ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک با کمک سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید