Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@18:06:22 GMT

هشدارهای پلیس خوزستان در خصوص پیشگیری از کیف قاپی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۰۶۲۲

هشدارهای پلیس خوزستان در خصوص پیشگیری از کیف قاپی

اهواز- ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص پیشگیری از کیف قاپی در ایام پایان سال به شهروندان نکاتی را ارائه تا شهروندان از خطر سرقت کیف قاپی در امان بمانند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: تجربه نشان داده که بیشترسرقت هایی که توسط سارقان صورت می گیرد به دلیل سهل انگاری و رعایت نکردن نکات ایمنی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رعایت نکات ایمنی را برای شهروندان در روزهای پیش رو که فصل مسافرت است یک امر ضروری برشمرد و گفت: شهروندان به هنگام جابجایی وجوه نقد ضمن مراقبت کامل از وسایل همراه خود هشدارهای لازم را رعایت و به توصیه های پلیس توجه کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: شهروندان تا حد امکان به جای استفاده از وجوه نقد از کارت های الکترونیکی بانکی، چک های تضمینی رمزدار و مسافرتی استفاده کنند.
وی بیان کرد: همچنین هنگام دریافت پول از بانک حرکات اطرافیان خود را در داخل و خارج بانک، به خصوص موتور سواران دقیقا زیر نظر بگیرند.
سرهنگ قاسم پور تاکید کرد : مسافران و شهروندان برای حمل پول نقد حتما از خودرو استفاده نموده و از پیاده روی بپرهیزید.
وی افزود: کیف قاپ ها معمولا در اطراف بانک ها، دفترخانه ها، بنگاه ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می کنند، بنابراین شهروندان هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماکنی مراقبت بیشتری از کیف خود به عمل آوردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان همچنین از مسافران خواست تا هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با کیسه های نایلونی روشن یا کیفهای غیراستاندارد حمل نکنند و به هیچ وجه محتویات داخل کیف خود را در معرض دید افراد ناشناس قرار ندهند.
وی بیان کرد: شهروندان کیف خود را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است ،حمل نموده و از حرکت در سطح خیابان جدا بپرهیزند.
سرهنگ قاسم پور گفت: شهروندان چنانچه به عللی مجبور به حمل پول نقد با کیف شدند حتما از کیفی استفاده نمایند که دارای دسته محکمی است.
وی یادآور شد: انتظار می رود شهروندان به هنگام سوار شدن در اتوبوس های شهری و در اماکن شلوغ به جای گرفتن بند کیف، دهانه آن را در دست بگیرید و حتی الامکان کیف را در مقابل خود نگهداری دهند.
7152/6064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است