Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@23:29:45 GMT

کولاکوویچ را تخلیه اطلاعاتی کنید!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۴۹۱۵

کولاکوویچ را تخلیه اطلاعاتی کنید!

دومین سمینار تخصصی آموزش تاکتیک های والیبال با تدریس سرمربی تیم ملی برگزار شد.

به گزارش  ایران آنلاین به نقل از "ورزش سه"، سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» صبح امروز با حضور بیش از ۷۰ مربی مرد و زن والیبال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران آغاز شد.


بیش از ۷۰ مربی بین المللی تیم های ملی و لیگ برتری والیبال در این سمینار حضور یافتند و تدریس در آن را ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون، جواد مهرگان سرپرست کمیته آموزش و پژوهش و پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال در مراسم افتتاحیه این سمینار حضور داشتند.


پیش از این (دوم بهمن ماه سال جاری) سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» با تدریس کولاکوویچ در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده بود.


محمود افشاردوست در مراسم افتتاحیه سمینار گفت: قبلا دوره ای با تدریس سرمربی تیم ملی والیبال در تاکتیک دفاع برگزار و استقبال بسیار خوبی از آن شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دوره را در تاکتیک حمله نیز برگزار کنیم.


دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: تعامل بین مدرس و مربیان شرکت کننده در این سمینار می تواند سطح کیفی سمینار را افزایش دهد و مطالب ارائه شده را برای مربیان مفیدتر کند.


وی از مربیان شرکت کننده در این سمینار خواست که کولاکوویچ را تخلیه اطلاعاتی کنند و از عقاید یکدیگر نیز در این سمینار یک روزه بهره لازم ببرند.


افشاردوست تاکید کرد: انتقال تجارب کمک بسیار خوبی به رشد و توسعه والیبال ایران خواهد کرد و مربیان در این زمینه باید فعال باشند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد