Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - شهردار کلانشهر اراک گفت: توانمندسازی و حمایت از زنان سرپرست خانوار از اولویت های اصلی مدیریت شهری در حوزه اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، داود تاجران عصر سه شنبه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار اراک در محله شهید رجایی( ملک) این شهر، افزود: شهراری با اختصاص جایگاه های ویژه برای عرضه صنایع دستی و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار از این قشر حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رایزنی با دستگاه های اجرایی به منظور بازارسازی در خرید تولیدات زنان سرپرست خانوار با کمک دستگاه های اجرایی از دیگر اموری است که مدیریت شهری انجام آن را وظیفه خود می داند.
شهردار اراک بیان کرد: پنج نقطه پر جمعیت کلانشهر اراک برای ایجاد نماشگاه های عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار این شهر انتخاب شده که در آینده نزدیک نسبت به گسترش این نمایشگاه ها ، نیاز سنجی اجتماعی و ارائه الگوی تولید به این قشر از جامعه اقدام می شود.
وی در خصوص برنامه های شهرداری اراک در هفته درختکاری نیز گفت: بیش از 70 هزار اصله نهال در منطقه 280 هکتاری سیبک این شهر کاشته می شود.
تاجران افزود: ایجاد یکهزار هکتار فضای سبز از تعهدات شهرداری اراک است که تا کنون 520 هکتار محقق شده و سال آینده نیز 420 هکتار دیگر انجام می شود.
وی اظهار کرد: حدود 50 نماد نوروزی نیز تا پایان اسفندماه جاری در میادین و خیابان های اصلی شهر اراک نصب می شود.
کلانشهر اراک با 6 هزار و 252 هکتار وسعت، دارای بیش از 600 هزار نفر جمعیت است و آخرین کلانشهری است که به تصویب دولت رسیده است.
نمایشگاه عرضه محصولات و دستاوردهای بانوان شهر اراک با عنوان شهربانو باعرضه دست سازه های هنری، هفت سین و شمع تا 20 اسفندماه جاری لز ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقه مندان است.
3017/6013/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اراضی ناحیه سه به دلیل ناهمواری و شیب به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و کلونی انواع آسیب‌ها تبدیل شده بودند افزود: به همین منظور و برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن احصاء نقاط آلوده با به کارگیری بولدوزر، لودر و کامیون نسبت به تسطیح و هموار کردن اراضی طی چندین مرحله اقدام شد.

به گفته این مسئول عملیات تسطیح و پاکسازی این اراضی در خیابان شکری جنوبی ضلع جنوب بلوار شقایق در محدوده کوره‌های آجرپزی انجام شد.

اخگرپور یاد آور شد: محل‌های پاکسازی و تسطح شده با گشت زنی مستمر عوامل نواحی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار