Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر اذعان می کند که بازیکنان تیمش فراموش کرده اند که تا چه میزان خوب بوده اند.

طرفداری - در یکی از جذاب ترین دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، میلان میزبان آرسنال خواهد بود. به گزارش دیلی میرور، آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار به سوالات خبرنگاران جواب داد:

غایبین تیم؟

بیرین مصدوم شده و زانوی چپش ملتهب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای حضور در بازی سعی خود را کرد و وی را محک زدیم، اما نتوانست در تمرین ها شرکت کند، بنابراین تصمیم گرفتیم که او را به خانه بفرستیم. به نظر نمی رسد که مشکل وی حاد و طولانی مدت باشد. الکساندر لاکازت آماده نیست. ما همچنین تصمیم گرفتیم ناچو مونرئال را به خانه بفرستیم زیرا او نیز آماده نبود. او امروز در تمرینات شرکت کرد، اما هنوز آماده نیست.

آرسن ونگر از سال 1996 هدایت آرسنال را بر عهده گرفته، زمانی که ایوان جنارو گتوزو یک بازیکن جوان بود. اکنون گتوزو به عنوان سرمربی میلان در مقابل آرسنال قرار می گیرد. توصیه ونگر به گتوزو؟

من به او هیچ توصیه ای نمی کنم. او مردی بسیار با تجربه است. من کارم را به خوبی انجام نداده ام، بنابراین می توانم از وی مشورت بگیرم.

قهرمانی در لیگ اروپا ممکن است تنها شانس آرسنال برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

بله، این باعث می شود که من به سال گذشته فکر کنم، اما در سال گذشته ما موفق به کسب 75 امتیاز شدیم و فقط با یک امتیاز اختلاف در لیگ برتر، حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم. 75 امتیاز هنوز هم نتیجه خوبی می تواند برای ما باشد، اما نمی توانیم به این تعداد امتیاز در فصل جاری برسیم. این فرصت خوبی برای ماست و باید از آن استفاده کنیم. قطعاً این مسئله موجب افزایش فشار بر رویمان می شود. شما باید قدرت و کیفیت خود را به نمایش گذارید و تنها در شرایط دشوار قادر به انجام آن هستید.

نتایج ضعیف اخیر؟

تصور می کنم، بازیکنان کمی تحت تاثیر قرار گرفته اند، زیرا می خواهند پیروز شوند. در زندگی شما به سرعت فراموش می کنید که چقدر خوب بوده اید و ذهنیت بازیکنان به سرعت در حال تغییر است. ما باید به اهدافمان برسیم و بهتر است بر روی آنچه که می خواهید انجام دهید، تمرکز کنیم و نگران عواقب یک نتیجه بد نباشیم.

حضور همزمان اوزیل و مخیتاریان؟

البته که این مسئله ممکن است. این بستگی به خواسته های شما از یک شماره 10 دارد. فوتبال مملو از داستان های معروفی از بازیکنان شماره دهی است که در کنار یکدیگر بازی کرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا