Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:17:59 GMT

برترین‌های لیگ تیراندازی بانوان استان قم مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۳۹۵۲

برترین‌های لیگ تیراندازی بانوان استان قم مشخص شدند

قم - نفرات برتر لیگ تیراندازی بانوان استان قم در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان استان قم روز جمعه بسته شد و در پایان رقابت‌های این فصل از بخش بانوان، تیم‌های برتر در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی مشخص شدند و برترین‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقابت‌های هفته پایانی لیگ تیراندازی زنان استان قم، روز جمعه با حضور ۵ تیم در سالن تیراندازی شهید زین الدین قم هفته آخر خود را پشت سر گذاشت که در پایان، تیم اداره مخابرات استان قم به‌عنوان قهرمان رشته تپانچه بادی و تیم صنایع سنگ جهان نما قهرمان رشته تفنگ بادی این مسابقات شدند.

در این مسابقات در رده بندی نهایی رشته تفنگ بادی، صنایع سنگ جهان نما در مکان اول، اداره مخابرات در مکان دوم و دانشگاه علمی و کاربردی در مکان سوم ایستادند و همچنین در رده بندی نهایی رشته تپانچه بادی نیز، اداره مخابرات استان قم در مکان اول، صنایع سنگ جهان نما در مکان دوم و دانشگاه علمی و کاربردی در مکان سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی نیز فهرست برترین‌های هر بخش اعلام شد که در  رشته تفنگ بادی، سیده رؤیا صبح خیز، بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان از تیم اداره مخابرات استان قم مقام اول، مینا روحیان از تیم صنایع سنگ جهان نما مقام دوم و فاطمه حسین زادده از تیم شرکت لبنیران مقام سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز، زهرا زارعی از صنایع سنگ جهان نما مقام اول، مهدیه کشکولی از دانشگاه علمی و کاربردی مقام دوم و خدیجه هاشمی از اداره مخابرات استان مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند تا پرونده این فصل بسته شود.

این در حالی است که استان قم در سال ۹۶ یک تیم در لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور داشت که البته این تیم موفق به صعود به لیگ برتر نشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد