Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از حمایت از آثار تولیدی فاخر هنرمندان استان خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد فعالیت‌ها و رغبت‌های خودجوشی از سوی هنرمندان رشته‌های مختلف هنری هستیم. ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدناصر اسحاقی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفته هنر استان اردبیل اظهار داشت: هفته هنر استان اردبیل، نشانگر پویایی و بالندگی هنر استان بوده و باید تلاش کنیم تا این پویایی و بالندگی روز به روز در سطح استان بیشتر نمایانگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هفته هنر استان در واقع ویترین برنامه‌های هنری استان بوده که برنامه‌های متنوع هنری در این هفته به صورت کارگاهی و نمایشگاهی برگزار شد و شاهد برگزاری سه جشنواره مد و لباس، موسیقی و فیلم کوتاه در طول این هفته بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه این حرکت، زیرساخت و زمینه‌ای برای سال‌های آتی شد، تصریح کرد: هنرمندان منتظر مجوز و موقعیت نباشند و برای کشور، تمدن و فرهنگ خودشان حرکت کرده و ذوق و نبوغ هنری خودشان را با خلق و آفرینشگری هنری خودشان نشان دهند و به جامعه ارائه کنند.

اسحاقی با بیان اینکه در گذشته شاهد جشنواره‌زدگی در برنامه‌های فرهنگی و هنری استان بودیم، افزود: در گذشته وقتی فراخوان جشنواره‌ای بود، هنرمندان تحرکی داشتند و فعالیت‌هایی را انجام می‌دادند ولی بعد از برگزاری جشنواره، فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان تا برگزاری جشنواره دیگر تعطیل می‌شد و متأسفانه این جشنواره‌زدگی سبب برخی ناداوری‌ها و ناملایمت‌ها می‌شد که اکنون دیگر شاهد آن نیستیم.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد فعالیت‌ها و رغبت‌های خودجوشی از سوی هنرمندان رشته‌های مختلف هنری هستیم که انجمن‌ها و مؤسسات زمینه‌ساز شکل‌گیری این حرکت‌های بالنده هنری شده‌اند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه هنرمندان جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند، گفت: هنرمندان همیشه یک گام از مدیران و مسئولان جلوتر بوده و با فعالیت‌های هنری خودشان، مردم و مسئولان را همراه خودشان ساخته‌اند که این نشانگر پویایی و بالندگی هنر استان است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید یوسفی‌ فعال فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله ملاباشی شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌ و جرح یکدیگر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد. ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سرهنگ یوسفی فعال گفت: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کد خبر 847341 منبع: ایران برچسب‌ها استان اردبیل ازدواج - طلاق قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان