Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@05:13:38 GMT

کاشت مو در یک جلسه

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۲۳۶۶۳

کاشت مو در یک جلسه

به گزارش امتداد نیوز، کلینیک تخصصی آریا در یادداشتی به بررسی کاشت مو پرداخته و موضوعات مختلفی را در این زمینه بررسی کرده است.. 

جدیدترین روش کاشت مو

بی‌شک قطعی‌ترین درمان برای تاسی سر کاشت مو است، اشتباهی که اغلب ما برای به دست آوردن موهای از دست رفته انجام می‌دهیم استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل است که این کار به صورت موقتی مشکل مارا حل می‌کند اما بعد از مدتی ریزش مو به شدت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش‌های کاشت مو

دو روش مهم در کاشت مو وجود دارد روش اول FUT یا همان روش جراحی و روش دوم FIT یا روش غیر جراحی است.

روش FUT گرچه تراکم بالایی به موها می‌دهد اما اغلب مردم به خاطر داشتن جراحی از آن دوری می‌کنند و به دنبال روش‌های غیر جراحی می‌روند اما نمی‌دانند که روش‌های غیر جراحی تراکم خوبی ندارند.

امروزه با پیشرفت علم، روش‌های جدیدتری به وجود آمده که احتیاجی به جراحی ندارد و در عین حال تراکم بالایی هم دارد یکی از مهم‌ترینِ این روش‌های SUT بوده، این تکنیک پیشرفته روش FIT است اما با تکنولوژی جدیدتر؛ در این روش با استفاده از دستگاه میکروموتور برداشت مو انجام شده و همین امر باعث می‌شود که تعداد مو بیشتری کاشت شود، در این روش احتمال مرگ گرفت‌ها پایین آمده و کاشت مو موفقیت‌آمیزتر می‌شود.

کاشت مو به روش ترکیبی

در روش کاشت مو ترکیبی تعداد مو بیشتری کاشته می‌شود بدون اینکه رد عمل باقی بماند. در روش ترکیبی مرحله اول FUT و مرحله دوم SUT انجام می‌شود و در هر مرحله یک منطقه از طاسی از بین می‌رود در نتیجه بیشترین مو در کمترین زمان ممکن کاشته می‌شود و از بانک مو بیشتری بهره‌ برده می‌شود.

PRP چیست؟

PRP یک فراورده خونی به معنای پلاسمای غنی از پلاکت است که طی یک فرایند جداسازی از خون تازه و لخته نشده تهیه می‌شود.

PRP یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول‌های درمانی در علم پزشکی است که از اوایل دهه ۹۰ میلادی در رشته‌های مختلف پزشکی مانند علم و جراحی زیبایی، فک و صورت، جراحی قلب، ارتوپدی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتباهی که اغلب دارند این است که فکر می‌کنند PRP می‌تواند موهای از دست رفته را بازگرداند اما PRP تنها می‌تواند زخامت موها را بیشتر کند و در نهایت به تاسی سر کمکی نمی‌کند؛ بنابراین از استفاده از این روش دوری کنید.

کاشت مو برای افرادی که بانک مو ضعیفی دارند

روش BHT یا همان کاشت مو با استفاده از بانک مو بدن قطعی‌ترین روش برای افرادی است که بانک موی ضعیفی دارند، در روش BHT از ریش و موهای سینه برداشت شده و در قسمت‌های تاس سر کاشت انجام می‌شود، گرچه هزینه این عمل کمی زیاد است اما تنها راه رسیدن به تراکم بالا برای افرادی ست که بانک موی خوبی ندارند.

شرایط سنی کاشت مو

در واقع نمی‌تواند شرایط خاصی برای سن کاشت مودر نظر گرفت زیرا که ریزش مو سن مشخصی ندارد؛ کلینیک آریا با ۱۵ سال سابقه فعالیت ومجوز رسمی از وزارت بهداشت در این زمینه می‌تواند مشاوره کاشت مو رایگان به مخاطبان بدهد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلگرام مشخصات خود را به همراه عکس‌های سر خود را به شماره ۰۹۰۳۷۶۴۳۶۸۶ ارسال کنند و یا با شماره‌ ۰۲۱۲۶۶۵۲۵۴۲ تماس بگیرند.

توضیحاتی در مورد روش SUT

در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو SUT است که به توضیحاتی در این موردپرداختیم؛ این روش هزینه‌بر است و تاثیر بسیاری در تراکم مو دارد.

در روش SUT تنها با یک جلسه یک روزه می‌توان صاحب موهای پرپشت شد، با این روش دیگر خبری از جراحی یا جای بخیه پشت سر نیست لازم به ذکر است که سرعت انجام این روش ۵ برابر بیشتر از روش‌های قدیمی است.

در این روش از دستگاه میکروموتور استفاده می‌شود که کلینیک آریا مجهز به این دستگاه است، در روش قدیمی  FIT برداشت به شکل پانچ‌هایی حدودا ۶ میلی‌متری از ناحیه اهدا کننده برداشته می‌شود و در ناحیه بی مو پیوند زده می‌شود. که اگر این کار از سوی افراد غیرمتخصص انجام گیرد به ذخیره موی فرد صدمه وارد می‌شود و در نهایت پیوند صورت گرفته نیز شکل غیرطبیعی خواهد داشت.

خط رویش طبیعی

یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت مو خط رویش است که اگر این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود حتی اگر کاشت مو موفق باشد، خط رویش غیر طبیعی باعث می‌شود تا شکل ظاهری مو خجالت‌آور باشد پس کاشت مو خود بر عهده کلینیک‌های قانونی و با تجربه بگذارید.

کاشت ابرو طبیعی

اهمیتِ نداشتن ابرو را تنها خانم‌ها درک می‌کنند دردسرهایی که تاتو دارد آنقدر زیاد است که در نهایت فرد را به این نتیجه می‌رساند که تنها راه باقی مانده برای داشتن ابرو کاشت ابرو طبیعی با امکان رشد است، در کاشت ابرو از نازک ترین موهای پش سر استفاه می‌شود.

کاشت ابرو خود را به یک هنرمند واگذار کنید

مهم‌ترین مرحله در کاشت ابرو تکنیک یا دستگاهی که با آن کاشت انجام می‌دهند نیست بلکه هنر فردی ست که کاشت را انجام می‌دهد زیرا که کاشت ابرو باید با خواب و زاویه طبیعی باشد ، ما در کلینیک تخصصی آریا با ۱۵ سال سابقه به یک هنرمند تبدیل شده‌ایم.

اما شاید دوست داشته باشید بدانید در حال حاضر چه دستگاهی حرف اول را در کاشت ابرو می‌زند؛ دستگاه okt تخصصی‌ترین دستگاه کاشت ابرو بوده که کلینیک آریا مجهز به این دستگاه است.

کاشت ابرو روی تاتو

بسیاری از بانوان قبل از اقدام به کاشت ابرو چندین بار اقدام به زدن تاتو کرده‌اند و حالا به فکر کاشت مو افتاده‌اند باید عنوان کرد کاشت ابرو روی تاتو امکان‌پذیر است حتی می‌توان گفت زیباتر هم هست اما اگر مایل به پاک کردن تاتو هستید ما در کلینیک آریا با استفاده از لیزر می‌توانیم تاتو شما را به راحتی را پاک کنیم.

هزینه تقریبی کاشت مو چقدر است؟

سوالی که متقاضیان کاشت مو دارند هزینه آن است؛ باید گفت که هزینه کاشت مو به عواملی مانند تاسی سر ، بانک مو و … وابسته است؛ علاقه‌مندان برای اطلاع از هزینه کاشت مو، ریش، سبیل و ابرو می‌توانند با کلینیک آریا در تماس باشند و عکس‌های خود را ارسال کنند.

کلینیک آریا دارای مجوز رسمی به شماره ۱۳۹۵/۱۹۷۳/ش/ب از وزارت بهـداشت و با ۱۵ سال سابقه در زمینه کاشت مو یکی از تخصصی‌ترین مراکز کاشت مو در ایران است.

برای مشاوره رایگان با شماره‌های ۰۲۱۲۶۶۵۲۶۴۴ ۰۲۱۲۶۶۵۲۵۴۲ و  تماس بگیرند و یا به آدرس پاسداران گلستان دوم ، تقاطع پایدارفرد  پلاک ۸۵ ، کلینیک آریا مراجعه کنند؛ 

شماره تلگرام ۰۹۰۳۷۶۴۳۶۸۶ راه ارتباطی دیگر با این مجموعه است.

انتهای پیام

true برچسب ها : درمان ريزش مو کاشت مو true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۲۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی