Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: آبرسانی خط دو از بهشت آباد به یزد و شهر‌های مسیر با همین عنوان با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از سوی دولت در لایحه بودجه گنجانده شده و در مجلس هم عینا به تصویب رسیده است.

تابش افزود: در طرح‌های مشارکت عمومی تبصره ۲۹ نیز با همین عنوان آمده است که زمینه مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه را فراهم می‌سازد یعنی هم ما و هم مردم مکانیزم دولتی را دیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراقبت، مواظبت و رایزنی لازم را در این رخداد با مقامات مسئول کشوری و استانی داشته‌ایم و همه نمایندگان استان فعال بودند البته سعی شده پیگیری و هماهنگی امور از طریق رئیس مجمع نمایندگان استان انجام شود.

تابش ادامه داد:تلاش شده این مسئله به موضوع اجتماعی با ابعاد سیاسی و امنیتی تبدیل نشود تا حائلی مابین ملت ایران از جمله رابطه مردمان شریف اصفهان و یزد مخدوش نگردد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از صبوری و بردباری مردم استان یزد تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: باید در جلسات کارشناسی به این موضوعات رسیدگی شود، نه خدای ناکرده با طرح این مسائل در بین مردم باعث بروز پیامد‌های ناخوشایندی شویم که سوءاستفاده بدخواهان نظام را بدنبال داشته باشد

 تابش افرود:نسبت به احقاق حق کشاورزان اصفهانی نیز حساس هستیم حاکمیت باید حق مطلب را در قبال آن‌ها ادا کند.

وی افزود:آب انتقالی برای شرب و بهداشت مردم استان یزد می‌آید فقط ۶۰ درصد آبی که قرار بود از طریق خط اول، انتقال پیدا کند، به استان یزد می‌دهند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان یزد برای مصرف شرب و بهداشت کمبود آب داریم و مجبوریم اختلاطی از آب انتقالی و آب چاه با شوری نسبتا بالا را استفاده کنیم

وی گفت:اظهار نظر کم مسئولان یزدی در این مسائل، مقداری بخاطر خلق و خو و اخلاق مردم و نمایندگان استان است، سعی شده از مسائل و مطالبی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند و اثری هم برایش مترتب نیست، پرهیز کنیم.

تابش گفت: هفته پیش ملاقاتی با اردکانیان، وزیر نیرو داشتم و تقریبا تمام موضوعات و مسائل و مطالب مرتبط با آب را مطرح کردم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر، هم خط اول آب انتقالی پایدار است، هم خط دوم در حال اجرا است و هم انتقال آب از خلیج فارس در دست اقدام است این‌ها مسائل و مواردی است که دارد پیگیری می‌شود و به نظر من پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی تاکید کرد:ضرورتی ندارد که مردم را که خودشان گرفتار هستند و با مسائل فراروی آن‌ها در جامعه دست و پنجه نرم می‌کنند، اسباب تکدر خاطرشان را فراهم کنیم.

البته اگر بحث مان به جایی نرسید و تیغ مان نبرید مردم را صدا می‌زنیم و به آنان متوسل می‌شویم.

انتهای پیام/ ی

انتقال آب از خلیج فارس در دست اقدام است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است