Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازتاب اقدام به دور از ادب کرگر در رسانه ها، به کنار گذاشته شدن وی از شغل مفسری در شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس شد ولی به نظر نمی رسد این قطع همکاری دائمی باشد.

طرفداری- شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس تصمیم به قطع همکاری با جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول، به دلیل رفتار ناشایست او در قبال یک طرفدار فوتبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، کرگر که از زمان خداحافظی از فوتبال در سال 2013 با اسکای همکاری می کرد، پس از منتشر شدن تصویر پرتاب آب دهانش از داخل خودرو به سوی یک دختر 14 ساله طرفدار منچستریونایتد، بیکار شد. این اتفاق به دنبال شکست 2-1 یکشنبه گذشته لیورپول برابر منچستریونایتد و در راه بازگشت کرگر از تماشای بازی رخ داد.

اسکای با انتشار بیانیه ای در همین راستا گفته که کرگر از استانداردهای لازم، پایین تر رفتار کرده است. خود کرگر در مصاحبه با اسکای گفته است:

یک لحظه دیوانگی کردم. شرح این ماجرا دشوار است. برای چهار-پنج ثانیه از خود بیخود شدم. با خود فکر می کنید که چرا چنین اقدامی انجام داده ای؟ مسئله بر سر وجهه عمومی است. هیچ بهانه ای برای کارم ندارم. من خانواده درگیر این موضوع و همچنین خانواده خودم را خراب کردم. بزرگ ترین حسرت من در قبال آن دختر 14 ساله این است که در این مجادله پدرش را نیز کنارش داشت. بیش از هر چیزی، کمی این مسئله مرا آزار می دهد. نمی توانم به گذشته برگردم و امیدوارم که آن ها پوزش مرا بپذیرند.

کرگر همچنین گفت که قصد استعفا دادن از سمتش را ندارد زیرا معتقد است پنج ثانیه شیفتگی، تمام 25 سال زندگی حرفه ای اش را بر باد نمی دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در تجمع پرشور مردم اصفهان در حمایت از طرح نور فراجا، اولویت و هدف اصلی پلیس از اجرای این طرح را زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده‌ها اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر در حاشیه مراسم تجمع مردم شهرستان اصفهان در حمایت از اجرای طرح نور فراجا، از همکاری مردم انقلابی، فهیم و ولایتمدار استان به خصوص بانوان عفیف که از ابتدای اجرای طرح تاکنون نهایت همکاری با پلیس را داشته‌اند تشکر و اظهار کرد: اولویت و هدف اصلی پلیس در اجرای این طرح، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده‌ها به خصوص بانوان و دختران استان شهید پرور اصفهان است و انتظار داریم که همشهریان و خانواده‌های محترم در این طرح نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

وی توجه به قانون را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و افزود: قانون گریزی و هنجار شکنی به غیر از اینکه دستاویزی برای سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌کند، عایده و منفعتی برای هیچ کسی ندارد و بر همین اساس و بر حسب تکلیفی که بر عهده پلیس است مأموران انتظامی این فرماندهی به صورت مستمر در سطح معابر و اماکن به وظیفه خود که همان دعوت مردم به قانون مداری است عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار ما از سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز این است که ضمن رعایت و توجه ویژه بر موضوع عفاف و حجاب در مجموعه خود، نهایت همکاری را با پلیس در اجرای این طرح داشته باشند.

کد خبر 748553

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال