Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:16:53 GMT

استانداربوشهر: شهیدان متعلق به گروه خاصی نیستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۸۴۷۴

استانداربوشهر: شهیدان متعلق به گروه خاصی نیستند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: شهیدان گلچینی از جوانان این آب و خاک و مربوط به همه جامعه و وابسته به گروه و قشرخاصی نیستند که جریانی بخواهد آنها را مصادره کند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در آئین گرامیداشت 22 اسفند روز شهید افزود: شهیدان با نثارجان خود امنیت، عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند که همواره باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همه باید بدانیم هرآنچه داریم متعلق به شهداست و نباید از آرمان ها و هدف آنانی که جان خود را نثار این آب و خاک کردند غافل شد.
گراوند گفت: امنیت، پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی کشورمرهون خون شهداست و غفلت از یاد، خاطره و راه آنان منجر به از داست دادن خیلی از داشته هایمان می شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر نیز گفت: این استان 2هزار و121شهید، شش هزارو 435 جانباز، 435 آزاده و 153 مفقود الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اجرای 300 برنامه به مناسبت روز گرامیداشت شهید و شهادت افزود: اجرای طرح هر شهید یک درخت، تجلیل از خانواده شهدا و افتتاح قطعه ایثارگران و صالحین ویژه والدین شهدا با زیربنای یکهزار مترمربع با پنج میلیارد ریال اعتبار و رونمایی از پنج کتاب از جمله این برنامه هاست.
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر نیزگفت: همزمان با 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید کتاب های 'ایثار و شهادت درآیات و روایات'، 'کتاب شناسی شهید و شهادت'، 'فرهنگ اعلام شهدای استان'، 'جلد نخست وصینامه شهدا' 21 کتاب به صورت کلید واژه ای حاوی پیامهای ارغوانی شهدا چاپ و رونمایی می شود.
سید محسن موسوی افزود: 250 کتاب در حوزه ایثار و شهادت با مشارکت دستگاههای فرهنگی در استان بوشهر به چاپ رسیده است.
6047/6045**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری