Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت ۱۵ و ۲۹ دقیقه انفجار در یک مجتمع مسکونی در شهرک پیکان‌شهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه 76 به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک مجتمع مسکونی ۴ طبقه‌ای 36 واحدی در طبقه دوم آن و در یک واحد 50 متری انفجاری رخ داده و در اثر این انفجار بخشی از دیوارها و در و پنجره‌های همان واحد تخریب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی بیان داشت: کف این واحد که سقف طبقه پایینی نیز محسوب می‌شد در اثر این انفجار خسارت‌هایی برداشت و آتش‌سوزی مختصری ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرتهران گفت:‌آتش‌نشانان با حضور سریع در محل حادثه از افزایش آتش‌ جلوگیری کردند و یک آقای 35 ساله نیز که از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بود را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی ادامه داد: بررسی آتش‌نشانان مشخص کرد وجود مواد محترقه و کار کردن با آن موجب این انفجار شده است و در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل هستند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان