Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج ، فرهام علیزاده مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی در خصوص «برگزاری لیگ علمی پایا»، اظهار داشت: یازدهمین دوره لیگ علمی پایا که بزرگترین لیگ علمی دانش‌آموزان جهان اسلام است، با هدف گسترش خدمت رسانی، اشاعه کارگروهی و خودباوری در عرصه علمی، برای همه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال بیش از 60 هزار دانش‌آموز در این مسابقات علمی شرکت کرده‌اند که در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه آزمون مقدماتی در سوم ماه جاری برگزار شد، از آغاز ثبت‌نام جشنواره «کارآفرین» و امکان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم در این جشنواره تا 11 اردیبهشت ماه سال 97 خبر داد.

علیزاده با اشاره به برنامه‌های دیگر سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و آمادگی کنکور، جشنواره‌های مخترعین و بازدید از مراکز علمی، از جمله برنامه‌های دیگر سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی

ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: دانش آموزان علاقه فراوانی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تیراندازی دارند و با همکاری مربیان سپاه و تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) تا ۲۰ اردیبهشت ماه این روند ادامه دارد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی شده ویژه دختران دانش آموز نیز اضافه کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که بیش از چهار هزار دانش آموز مدارس دخترانه با حضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، به صورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی خواهند کرد.

رسولی فر اضافه کرد: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی دارند، این درس را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا فرا می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی عنوان کرد: محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی شامل آشنایی با اهداف آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاع امنیت و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و آشنایی با ساختار و اهداف سازمان بسیج و معارف دفاع مقدس و نیز دفاع نظامی شامل بخش‌های نظام جمع و رزم انفرادی، آشنایی با نیرو‌های مسلح، سربازی، سلاح شناسی و مهارت‌های تیراندازی و همچنین دفاع غیرنظامی شامل بخش‌های جنگ نرم، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و اردو‌های عملی دفاع نظامی و اجرای میدان تیر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای این برنامه‌ها هماهنگی‌های مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین، روسای مناطق ۱۴ گانه و همچنین مدیران مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی درس آمادگی برای دانش آموزان شده است.

رسولی فر یادآور شد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند