Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:57:13 GMT

قاتل 32 ساله در زنجان دستگیر و روانه زندان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۲۵۱۸

قاتل 32 ساله در زنجان دستگیر و روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:  

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: قاتل 32 ساله که در زنجان با دوست سابقش درگیر و او را به وسیله چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ جعفر رحمتی اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر این‌که شخصی به هویت معلوم متولد ۱۳۶۷ به‌علت  مصدومیت بر اثر ضربات شیء تیز به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شده و به‌علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با اطلاع پلیس از موضوع، تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد در این درگیری جوانی به هویت معلوم 29 ساله توسط فردی 32 ساله به هویت معلوم مجروح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مصدوم به بیمارستان منتقل که به‌علت شدت جراحات وارده و خونریزی در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان این‌که در بررسی جسد، آثار جراحت توسط شیء تیز و برنده شبیه چاقو در ناحیه پس سر، قفسه سینه و کتف دست مقتول مشهود بود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، جسد متوفی جهت انجام معاینات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم شناسایی، دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل و مقتول دوست چند ساله بوده که بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: متهم جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های صورت گرفته اعلام کرد بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر و من نیز با استفاده از چاقویی که در اختیار داشتم ضرباتی به وی وارد آوردم و در همین درگیری و به صورت ناگهانی قمه وارد شکمش شد و قصد کشتن او را نداشتم.

رحمتی افزود:پس از اخذ اعترافات متهم، صحنه جرم بازسازی و وی با قرار بازداشت موقت از طریق مراجع قضایی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان یادآور شد: حمل سلاح سرد عواقب وخیمی در پی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر