Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به بهانه نقض حقوقو بشر در ایران به تصویب رساند. آفتاب‌‌نیوز : مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه ایران طرحی فراحزبی را تحت عنوان "پاسخگویی در قبال حقوق بشر و گروگان‌گیری ایران" به تصویب رساند که هدف آن افزایش تحریم‌ها علیه ایران به بهانه بی اساس نقض حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری هیل، با تصویب این طرح در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، در مرحله بعدی این طرح باید در صحن مجلس نمایندگان به تصویب برسد و به سنا ارسال شود. در صورت تصویب طرح مذکور در سنا، به قانون تبدیل می شود و برای دولت ترامپ لازم الاجرا خواهد بود.
به گزارش ایسنا، این طرح فراحزبی در 9 ژانویه از سوی مایکل مک کول، رییس جمهوری خواه کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان و تد دویچ، عضو ارشد کمیته روابط خارجی پیشنهاد شد.
این طرح ایران را به "گروگان‌گیری و بازداشت" شهروندان آمریکا متهم می‌کند و از وزیر خارجه آمریکا خواسته که حداکثر ۱۲۰ روز بعد از اجرایی شدن طرح، گزارشی شامل راهبردهای پیشنهادی برای جلوگیری از "اقدامات ایران" در این زمینه‌ها ارائه کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی