Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:05:11 GMT

تیم نوین فولاد یزد در برابر مقاومت تهران متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۶۳۶۳

تیم نوین فولاد یزد در برابر مقاومت تهران متوقف شد

این مسابقات از روز پنجشنبه 24 اسفندماه 1396 با حضور تیم های نوین فولاد یزد ، مقاومت تهران ، پدیده مشهد و فولاد خوزستان در مجموعه شهید پاکنژاد یزد آغاز شده است.
این مسابقات به مدت چهار روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد و بصورت دوره ای برگزار و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین روز مسابقات که با حضور جمعی از خانواده های یزدی برگزار شد ، تیم مقاومت تهران و فولاد خوزستان با نتیجه مشابه یک بر صفر به ترتیب بر تیم های پدیده مشهد و نوین فولاد یزد غلبه کردند.
این مسابقات در گروه دیگر به میزبانی اصفهان و با حضور تیم های مس کرمان ، ملوان بندر انزلی ، نساجی مازندران و سپاهان اصفهان برگزار می شود.
در پایان مسابقات 2 گروه ، چهار تیم برای رسیدن به قهرمانی در یکی از استان ها با هم به رقابت می پردازند و زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود.
استان یزد 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم