Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:52:42 GMT

آزادی ۲۲ مددجوی جرایم غیر عمد در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۷۵۷۶

آزادی ۲۲ مددجوی جرایم غیر عمد در کرمان

به گرارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در آخرین جلسه هیات امناء این ستاد گفت: کل مبلغ بدهی این ۲۲ مددجو بیش از ۳۵ میلیاردو ۱۱ میلیون ریال است که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان بیش از ۲۷ میلیاردو ۵۱۵ میلیون ریال اخذ رضایت و تخفیف بدهی از شکات پرونده‌ها اخذشده که در نهایت این تعداد از مددجویان با پرداخت مبلغ ۳ میلیاردو ۹۵۳ میلیون ریال از سطح زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون تعداد ۲۴۱ مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ ۶۶ میلیاردو ۱۰۸ میلیون ریال توسط ستاد دیه از سطح زندان‌های استان آزاد شده اند که تعداد ۹ نفر مددجوی خانم (نسوان) بوده اند که با برگزاری جشن گلریزانی مختص بانوان از زندان آزاد شده اند این مراسم با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در روز مادر و هفته زن برگزار شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال قرار داریم و تعداد ۳۰۲ مددجوی جرائم غیر عمد هنوز در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنندو برای آزادی آنان بیش از ۹ میلیارد تومان نیاز است امیدواریم خیرین دیار کریمان با سخاوت پر مهر خود زمینه آزادی تعدادی از این عزیزان را فراهم کنندتا آن‌ها در لحظه تحویل سال نو در کنار خانواده‌های خود باشند.

انتهای پیام/ح

آزادی 22زندانی کرمان برای عید نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی