Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@02:22:55 GMT

برنامه ریزی صحیح و اجرای کامل آن گره گشای مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۲۱۲۹

برنامه ریزی صحیح و اجرای کامل آن گره گشای مشکلات است

فرماندار شهریار گفت: ما با خدماتی که باید به مردم ارائه کنیم، فرسنگها فاصله داریم؛ افزود: با مسایل و مشکلاتی که وجود دارد؛ با یک حرکت کند، بدون برنامه، نادرست و نامشخص نمیتوانیم به حل آنها امیدوار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری راه مبین ، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال سید احمد خمینی  و شهادت امام هادی علیه السلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام سال جدید، ولادت امام محمد باقر علیه السلام  و حلول ماه رجب گفت: در پایان سال هم باید سالی که گذشت ارزیابی شود و هم برای سال جدید برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهریار در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به دستاوردهای سال ۹۶ اظهار داشت: برگزاری دو انتخابات مهم و باعظمت دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با آن شرایط سخت و با وجود همه توطئه ها و همه مشکلاتی که بر سر راه وجود داشت یکی از مهم ترین اتفاقات سال ۹۶ بود.
طاهری یاوه گویی های ترامپ برای کاهش همکاری کشور ها با ایران را بی تاثیر دانست و افزود: فضای جهانی همکاری با ایران همچنان ادامه دارد و حتی رو به افزایش است هرچند دشمنان اسلام و انقلاب با برخی حرکات در دی ماه به خیال خودشان درصدد مقابله با راه و هدف انقلاب بودند ولی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت و نیروهای نظامی و انتظامی به نتیجه نرسیدند.
برچیده شدن داعش یکی دیگر موضوعات مهم در سال ۹۶ بود که فرماندار شهرستان شهریار آن را سبب اعتلای جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی دانست
مهندس طاهری در بخش اقتصادی نیز اقدامات دولت را بسیار بااهمیت دانست و ادامه داد: دولت توانست با برنامه ریزی دقیق هم رشد اقتصادی مناسبی را ایجاد کند و هم با کنترل و مهار تورم آرامش را در قیمت ها و بازار بوجود اورد و این کار در اقتصاد کار ساده ای نیست
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار گفت: در حوزه امنیتی نیز وضعیت کشور مثال زدنی است چرا که در منطقه در میان آتش قرار گرفته است و علی رغم توطئه های فراوانی که صورت پذیرفته است در آرامش کامل قرار دارد
فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت موجود را با وضعیت مطلوب دارای فاصله دانست و اظهار داشت: باید وضعیت کشور  بهتر از این باشد و انقلاب ما و دین ما انقلاب و دینی است که میطلبد وضعیت کشور بسیار بهتر از این باشد و باید به این سمت حرکت بکنیم
وی مدیریت در جمهوری اسلامی را مدیریتی ویژه دانست و گفت: مدیر ما باید بداند که در کجای این دنیا مدیر هست؟ و بدانیم که با ملتی روبه رو هستیم که بیدار و هوشیار است و مسائل را با دقت دنبال میکند و مدیران شهرستان شهریار نیز باید در نظر داشته باشند که اینجا شهرستان شهریار با ویژگی های خاص، گستردگی زیاد، جمعیت بالا و مسایل ویژه است و در این شهرستان مدیران نباید خاموش باشند و همواره در حرکت باشند.
مهندس طاهری برنامه اصلی خود را در شهرستان شهریار برنامه مند کردن امور عنوان کرد و اظهار داشت: آن چه دولت از ما می خواهد و ما باید در آن مسیر حرکت کنیم؛ برنامه ایست که در آن پیشرفت احساس شود، توسعه ایجاد شود و مردم این توسعه و پیشرفت را حس کنند؛ اینکه ما اسمش را برنامه بگذاریم اما هیچ چیز را نشود رصد کرد و برنامه ریزی کرد و هیچ محوری برای ارزیابی وجود نداشته باشد این برنامه نیست. برنامه را باید بتوان روزانه، هفتگی،  ماهیانه و سالیانه ارزیابی کرد
فرماندار شهریار با ذکر این جمله که ما با خدماتی که باید به مردم ارائه کنیم، فرسنگها فاصله داریم؛ افزود: با مسایل و مشکلاتی که وجود دارد؛ با یک حرکت کند، بدون برنامه، نادرست و نامشخص نمیتوانیم به حل آنها امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است