Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:43:03 GMT

توزیع نشریات رایگان در ناوگان ریلی و جاده‌ای آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۱۰۱۸

توزیع نشریات رایگان در ناوگان ریلی و جاده‌ای آغاز شد

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی محمد کرد نایج با بیان اینکه سامانه خرید مجلات برگشتی از ۲۷ اسفند ماه، طرح نوروزی توزیع نشریات رایگان را در ناوگان ریلی و جاده‌ای کشور آغاز می‌کند، گفت: این نشریات اهدایی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و تخصصی به مسافران نوروزی اهداء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ مطالعه بین اقشار جامعه و مسافران ریلی و جاده ای کشور را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و افزود: حدود ۱۰۰ عنوان نشریه در حوزه‌های فوق با گرایش هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه برای طرح نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته کرد نایج، سامانه خرید و اهدای نشریات برگشتی درحالی وارد سومین سال فعالیت خود می‌شود که مورد توجه اقشار مختلف جامعه و سازمان‌ها و نهادهای منتفع از این سامانه قرار گرفته است.

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی از ۲۶ اسفند ماه شروع و تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۷ ادامه می‌یابد، یادآور شد: هدف طرح خرید مجلات برگشتی در سال آینده، توسعه در استان‌ها، شهرهای کوچک و روستاهای اطراف است. همچنین خیریه‌ها، مراکز بهزیستی، زندان‌ها، کتابخانه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، پادگان‌ها و…. می‌توانند جهت بهره مندی از طرح اهدای نشریات برگشتی و دریافت رایگان آنها برای توزیع بین مخاطبان و متقاضیان و اطلاع از آن، به نشانی www.eshterak.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر

کلیدواژه: رسانه های گروهی مطبوعات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مجله صنایع فرهنگی مهر بازار نشر صنایع دستی ترجمه ادبیات کتاب و کتابخوانی میراث فرهنگی نمایشگاه ادبیات جهان گردشگری معرفی نشریات دفاع مقدس جنگ تحمیلی خانه کتاب نوروز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 6090497

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد