Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمد شهیدی در این خصوص گفت: در نخستین روز اجرای طرح نوروزی امسال( 24 اسفند) 92 تن در تصادفات شهری و جاده ای قم مصدوم شدند که از این تعداد 49 مصدوم توسط نیروهای اورژانس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دومین روز اجرای طرح(25 اسفند) 2 کشته و 59 در حوادث شهری و جاده ای قم به ثبت رسیده است ادامه داد: ساعت 5 و 53 دقیقه بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور قم- تهران و آتش سوزی ناشی از آن یک تن به طور کامل در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و یک تن نیز مصدوم شد ضمن اینکه برخورد سه دستگاه خودروی سنگین در جاده قدیم قم – تهران منجر به کشته شدن یک تن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی، تعداد مصدومین تصادفات شهری سومین روز اجرای طرح نوروزی را 65 تن و تعداد مصدومان جاده ای را هفت تن اعلام کرد و اظهار داشت: از 65 مصدوم تصادفات شهری 33 تن به صورت سرپایی درمان و 32 تن توسط ماموران اورژانس قم به بیمارستان منتقل و تمام هفت مصدوم تصادفات جادی نیز به بیمارستان انتقال داده شدند.

همزمان با فرارسیدن سال جدید، طرح امداد نوروزی اورژانس 115 قم از 24 اسفند سال 96 آغاز و تا 15 فروردین سال 97 ادامه خواهد داشت.

اورژانس 115 قم با 300 نفر نیروی عملیاتی، ستادی و مدیریتی به صورت تمام وقت در خدمت زائران و مسافران است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای درمان طرح نوروزی فوریت های پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم