Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-05@02:15:51 GMT

خبر خوب چهار عضو کابینه روحانی برای مردم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۰۷۷۵

مازندمجلس: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تصویب لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در قوه قضائیه و ارسال آن به دولت و سپس به مجلس خبر خوب ماست و امیدوارم شاهد تصویب نهایی آن در مجلس به صورت قانون باشیم.
وی ادامه داد: این لایحه دستاورد بسیار خوب و ملی است و مردم هم در این زمینه انتظاراتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه به احساس امنیت، آرامش و عدالت در جامعه کمک می‌کند.
 اکتشاف جدید در حوزه مس و آهن خبر خوب شریعتمداری برای مردم
همچنین محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر خوبی از حوزه فعالیت خود در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان داد و گفت: موفقیت‌هایی در حوزه اکتشاف در معاون به دست آوردیم.
وی ادامه داد: این اکتشافات در حوزه مس و آهن در دو  منطقه جنوب یزد و حوالی نائین اصفهان است به زودی مردم را از پیدا شدن این ذخایر بزرگ مطلع می‌کنیم.
ساختن مدرسه‌ای شایسته، خبر خوب بطحایی
 سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر وزارتخانه متبوعش را اینگونه بیان کرد: در تلاشیم تا مدرسه‌ای شایسته برای دانش‌آموزان ایجاد و نواقص و کاستی‌ها را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: مدرسه باید محیط با نشاطی برای دانش‌آموزان باشد چرا که محل زندگی دوم آنان است.اگر بتوانیم در مدارس مهارت‌های زندگی کردن را به بچه‌ها به خوبی بیاموزیم، قطعا والدین هم خوشحال می‌شوند.
ولی‌الله سیف رئیس‌ کل بانک مرکزی نیز  تاکید کرد: همه مسئولان در تلاش اند تا رفاه بیشتری برای مردم ایجاد شود و یکی از هدف‌گذاری‌ها در سال 97 ادامه پر شتاب تر این روند است.
وی ادامه داد: همچنین امسال تلاش می‌کنیم تا مشکلات بیشتری از سپرده گذاران در موسسات غیرمجاز را حل و فصل کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: حفظ تورم تک رقمی سال گذشته برای امسال هم استمرار می‌یابد.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: ادامه رئیس لایحه زندگی ایجاد مرکزی دانش آموزان امسال بیشتری مدرسه ای امنیت تصویب شریعتمداری می کنیم معاون شایسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین  حمیدی گفت: نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم اقدام هوشمندانه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب بود که مردم را در فعالیت‌های تولیدی دخیل کردند.

رییس شورای قضایی استان کرمان افزود:مسئولان باید درخصوص مشارکت مردم در تحقق شعار سال اعتماد سازی کنند تاسرمایه‌های خرد و کلان مردم به سمت تولید سوق داده شود در صورتی که زمینه سرمایه گذاری مردم در تولید فراهم نشود، این سرمایه‌ها به سمت بازار‌های دلالی (از جمله طلا و سکه) می‌رود.

وی گفت: هرکجا که مردم پای کار اقتصاد آمدند و سرمایه گذاری کردند شاهد بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم هستیم.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی گلایه مندند که مسئولان همکاری نمی‌کنند و برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر است و مانع از صادرات یا جهش تولید می‌ شود. 

حجت الاسلام حمیدی افزود: بایستی مسئولان تدابیری بیاندیشند و آسیب شناسی کنند تا سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری، مهم و ضروری است و بایستی هرچه سریعتر راه اندازی شود، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس است و هنوز تصویب نشده در حالی که لایحه کارشناسی و خوبی است و خیلی از مسائل قضایی و حقوقی بنگاه‌های تولیدی در ان لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه این لایحه تشکیلات خوبی برای دادگاه‌های تجاری در نظر گرفته، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر به صحن علنی مجلس برود و تصویب شود تا بشود از فعالان اقتصادی حمایت‌های قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!