Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:22:31 GMT

سقوط خودرو در گردنه حیران ۵ کشته و مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۵۳۰۳

سقوط خودرو در گردنه حیران ۵ کشته و مجروح برجای گذاشت

اردبیل – حادثه سقوط خودرو پراید از بالای کوه در کنارگذر تونل حیران واقع در جاده اردبیل - آستارا موجب فوت یک گردشگر و مصدوم شدن چهار فرد دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از محل وقوع این حادثه تصریح کرد: به دلیل استقرار نامناسب خودروی پراید بدون سرنشین از بالای کوه سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد غیبتی افزود: سقوط خودرو بعد از عبور از بالای سر مسافرانی که در دامنه کوه مشغول خوردن ناهار بودند موجب فوت یک زن ۴۵ ساله و مصدومیت چهار تن دیگر می‌شود.

وی تأکید کرد: این حادثه در کنارگذر تونل حیران به وقوع پیوسته و مصدومان به بیمارستان نمین منتقل شده‌اند.

به گفته سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان دو مصدوم به صورت سرپایی درمان شده و دو فرد دیگر برای تکمیل درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافته‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به‌دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان‌آباد به زمین فرورفت.   به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.   وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک