Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:30:00 GMT

بیشترین اقامت مسافران نوروزی گلستان در گرگان است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۲۲۹۰

بیشترین اقامت مسافران نوروزی گلستان در گرگان است

گرگان – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری گلستان گفت: در چهارمین روز از سال جدید، گرگان بیشترین اقامت مسافران نوروزی استان گلستان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی اظهار کرد: شهرستان گرگان با ۴۳ هزار و ۵۹ نفر اقامت در چهارمین روز سال جدید، بیشترین اقامت مسافران نوروزی را در استان گلستان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی آباد کتول ۱۷ هزار و ۵۰۴ مورد، مینودشت ۹ هزار و ۱۲۰ مورد، گالیکش پنج هزار و ۷۶۱ مورد، رامیان سه هزار و ۴۶۰ مورد، کردکوی سه هزار و ۴۴۱ مورد، کلاله دو هزار و ۶۶۷ مورد، گنبد کاووس دو هزار و ۱۴۸ مورد، بندرگز هزار و ۴۹۵ مورد، آزادشهر هزار و ۳۲۰ مورد، بندرترکمن هزار و ۱۲۳ مورد، گمیشان ۷۴۳ مورد، مراوه تپه ۴۷۸ مورد و آق قلا ۴۷۸ مورد اقامت را ثبت کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان خاطرنشان کرد: در آزادشهر ۴۰۰ نفر در هتل‌ها، ۲۷۰ نفر در خانه مسافر، ۴۰۰ نفر در آموزش و پرورش و ۲۵۰ نفر در سایر مراکز اقامت کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: در آق قلا ۴۹ نفر در آموزش و پرورش و ۶۴ نفر در سایر مراکز اقامت کردند و در بندرگز ۳۲۰ نفر در خانه مسافر، ۴۷۵ نفر در کمپ موقت، ۲۷۰ نفر در آموزش و پرورش، ۳۰ نفر در چادر مسافرتی و ۴۰۰ نفر در سایر مراکز اقامت گزیدند.

وی افزود: در بندر ترکمن ۲۲۰ نفر در خانه مسافر، ۳۳۳ نفر در آموزش و پرورش، ۲۰ نفر در چادر مسافرتی، ۵۵۰ نفر در سایر مراکز اقامت کردند و رامیان ۳۵ نفر را در مهمانپذیر، ۸۳۵ نفر را در خانه مسافر، ۱۸۵ نفر را در آموزش و پرورش، ۱۵۵ نفر را در چادر مسافرتی و دو هزار و ۲۵۰ نفر را در سایر مراکز جای داد.

کریمی تصریح کرد: در علی آباد کتول ۱۴۷ نفر در هتل، هفت نفر در مهمانپذیر،  ۶۰۰ نفر در کمپ موقت، ۷۵۰ نفر در آموزش و پرورش، هفت هزار و ۵۰۰ نفر در چادر مسافرتی و هشت هزار و ۵۰۰ نفر در سایر مراکز اقامت داده شدند.

وی ادامه داد: در کردکوی ۷۳ نفر در هتل، ۳۸ نفر در هتل آپارتمان، ۴۸ نفر در خانه مسافر، ۸۰ نفر در کمپ موقت، ۲۲۵ نفر در آموزش و پرورش، ۹۷ نفر در چادر مسافرتی و دو هزار و ۸۸۰ نفر در سایر مراکز اقامت کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان افزود: در کلاله ۷۲۱ نفر در کمپ موقت، ۶ نفر در خانه مسافر، ۱۲۱ نفر در آموزش و پرورش، ۹۲۵ نفر در چادر و ۸۹۴ نفر در سایر مراکز اقامت کردند.

کریمی تصریح کرد: گالیکش ۱۳۸ نفر را در مهمانپذیر، هزار و ۵۰۰ نفر در خانه مسافر، ۸۵ نفر در کمپ موقت، ۷۲۲ نفر در آموزش و پرورش، ۲۱۰ نفر در چادر مسافرتی و سه هزار و ۷۵ نفر را در سایر مراکز اقامت داد.

وی با اشاره به اقامت در گرگان گفت: در گرگان ۷۶۹ نفر در هتل، ۴۰ نفر در مهمانپذیر، ۱۷۲ نفر در هتل آپارتمان، ۲۶۰ نفر در خانه مسافر، سه هزار و ۴۰۰ نفر در کمپ موقت، دو هزار و ۱۱۸ نفر در آموزش و پرورش، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در چادر مسافرتی و ۳۴ هزار نفر در سایر مراکز اقامت کردند.

کریمی افزود: در گمیشان ۱۰ نفر در خانه مسافر، ۵۰ نفر در کمپ موقت، ۱۶۸ نفر در آموزش و پرورش،۴۸۰ نفر در چادر مسافرتی و ۳۵ نفر در سایر مراکز و در گنبدکاووس ۱۲۲ نفر در هتل، ۵۹ نفر در مهمانپذیرها، هزار و ۲۵۱ نفر در کمپ موقت، ۴۸۵ نفر در آموزش و پرورش، ۱۱۰ نفر در چادر مسافرتی و ۱۲۱ نفر در سایر مراکز  اقامت کردند.

وی یادآور شد: در مراوه تپه ۶۶ نفر در آموزش و پرورش، ۱۹ نفر در چادر مسافرتی و ۳۹۳ نفر در سایر مراکز اقامت کردند و مینودشت ۲۱۲ نفر را در هتل، ۵۴ نفر را در مهمانپذیر،  ۹۸ نفر را در خانه مسافر، ۳۴۰ نفر را در آموزش و پرورش، ۵۶۰ نفر را در کمپ موقت، ۱۲۳ نفر را در چادر مسافرتی و هفت هخزار و ۹۱۱ نفر را در سایر مراکز در خود جای داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان