Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، «محمد کداتو» طلبه و زائر نیجریه‌ای راهیان نور گفت: راهیان نور حرکت مناسبی است که به ما دفاع کردن و تشخیص حق از باطل را می‌آموزد و این‌که چگونه از باورها و عقاید خود دفاع کنیم. بنده به صراحت می‌گویم در جنگ تحمیلی بسیاری از کشور‌ها با ایران اسلامی جنگیدند، اما به لطف حضرت حق جمهوری اسلامی ایران پیروز شد، بعثی‌ها شکست خوردند و جبهه‌ حق از باطل آَشکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی ادامه داد: از کشور نیجریه به این‌جا آمده‌ام تا از رشادت‌، دلاوری، ایمان و از‌خودگذشتگی شهدا الگو بگیرم و هم‌چنین در خصوص سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در کشورم تبلیغ کنم. امیدوارم به توفیق الهی روزی فرا برسد که در تمام کشورهای قاره‌ی آفریقا انقلابی هم‌چون انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرد.


محمد کداتو اظهار کرد: شهادت یک موهبت بزرگ الهی است که بسیار با ارزش و گران‌قدر بوده و پیامبر گرامی اسلام بیان داشته‌اند که یک شهید می‌تواند ۷۰ نفر را شفاعت کند. مقام شهدا بسیار والاست؛ ما هم با مطالعه زندگی شهدا باید سعی کنیم سیره‌ی آن‌ها را در زندگی پیاده و مثل آنان زندگی کنیم، تا به مقام و منزلت آنان برسیم.


وی افزود: بنده به جوانان توصیه می‌کنم که راه شهدا را ادامه دهند، چون راه شهدا راه بسیار بزرگ و ارزشمندی است.
 

زائر نیجریه‌ای در پایان گفت: رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) انسانی کامل و بزرگی است و لازم است همه جهان از او الگو بگیریم، به فرمایشاتش گوش فرا دهیم و آن‌ها را اطاعت و عملی کنیم.

 

دفاع پرس

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: راهیان نور انقلاب اسلامی آفریقا امام خامنه ای نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران نوشت: «روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روند‌های کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان، اما ما برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند، اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی : غربی ها ، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است