Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در استان اردبیل افتخار بزرگی است که موجب اشاعه اندیشه رضوی در ابعاد مختلف می شود.

سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی همزمان با جشن های انقلاب در ایام دهه فجر سال 96 منتشر شد و اکنون نیز دبیرخانه همایش آماده دریافت آثار پژوهشگران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این فراخوان در سه بخش پژوهشی، کتاب و پایان نامه دانشگاه و بخش ویژه منتشر شده است، تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار پژوهشی خود را تا 15 مهرماه سال جاری به دبیرخانه همایش واقع در اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) در استان اردبیل ارسال کنند.

 

اسحاقی با تاکید بر اینکه همایش اختتامیه و تجلیل از پژوهشگران برتر همزمان با هفته باشکوه وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و ولادت حضرت امام صادق (علیه السلام) برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های جنبی این همایش با حضور میهمانان و اساتید برجسته کشور خواهد بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اظهار داشت: مقاله های برگزیده همایش با ضوابط علمی پس از مرحله داوری در فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ رضوی منتشر خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف شیراز حسن روحانی نوروز ۹۷ مساجد حمایت از کالای ایرانی ظرفیت های گردشگری شیراز روز طبیعت ایام نوروز ۹۷ همایش بین المللی علمی پژوهشی گفتگو و مناظرات رضوی اندیشه رضوی بنیاد امام رضا ع اردبیل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود