Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان زرندیه در سال ۹۷ مصوب شد مدیریت مشارکتی منابع آبی این شهرستان متناظر با تشکل استان با کمک نظام مهندسی کشاورزی و ادارات منابع آب و جهاد کشاورزی شهرستان تشکیل شود.

هادی فدایی فرماندار زرندیه در این جلسه گفت: مدیریت مشارکتی منابع آبی جز با همکاری و هم اندیشی مدیران و اقشار مختلف مردم در حوزه‌های مختلف معنا پیدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی با تاکید به لزوم مشارکت مردم در امر صرفه‌جویی و مدیریت منابع آب افزود: باید با یک خرد جمعی و کمک همگانی این وضعیت را کنترل کرده و آینده خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به خشکسالی چند سال گذشته و کاهش منابع آبی زیر زمینی اضافه کرد: مدیران وظیفه سنگینی به عهده دارند تا بتوانند در حال حاضر و طی سال‌های آتی وضعیت را با کمک مردم مدیریت کنند تا در آینده مشکلی برای امرار معاش کشاورزان و باغداران و همچنین آب شرب مردم پیش نیاید.

انتهای پیام / ج

نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان زرندیه در سال ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب