Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@18:06:38 GMT

50 نخل در ایرندگان خاش دچار حریق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۹۳۴۵

50 نخل در ایرندگان خاش دچار حریق شد

محسن دادکانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوزی حدود ساعت 11 ظهر امروز در روستای رحمان آباد بخش ایرندگان خاش آغاز و پس از پنج ساعت با تلاش نیروهای آتش نشانی و مردم بومی مهار شد.
وی بیان کرد: با توجه به فاصله بیش از 100 کیلومتری خاش به ایرندگان و ضرورت توجه به ایمنی، وجود حداقل یک ایستگاه آتش نشانی در سطح این بخش لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی بخش ایرندگان خاش تاکید کرد: استقرار ایستگاه های آتش نشانی در سطح این بخش که محل سکونت عشایر سخت کوش، کشاورزان، دامداران و نیز عرصه حضور گردشگران به شمار می آید باید در دستور کار دولت قرار گیرد.
دادکانی اظهار داشت: در موضوع گردشگری با توجه به طبیعت زیبای رودخانه، کوهها و دره های دیدنی و دارای چشم اندازهای بکر و منحصر بفرد منطقه نیاز به ایجاد محیط ها و فضاهای تفریحی، اقامتی و گردشگری به شدت احساس می شود.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده و بخش ایرندگان عرصه تولید انواع محصولات کشاورزی، وجود نخلستان ها و شالیزارهای زیبای برنج و باغ های مرکبات است.
7310**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال برنج رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گردشگری محصولات کشاورزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد