Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

آسوشیتدپرس: آمریکا، فرانسه و انگلیس برای حمله به سوریه تا یکشنبه آتی، رایزنی می‌کنند

خبرگزاری آسوشیتدپرس از مذاکره سران آمریکا، انگلیس و فرانسه درباره حمله به سوریه تا روز یکشنبه به بهانه وقوع حمله شیمیایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چرا اسرائیل فرودگاه نظامی تیفور سوریه را هدف قرار داد؟

شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی به بررسی علل حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تیفور سوریه پرداخت.

 

اعتراف مدیرعامل فیس بوک به سوء استفاده و نقض حریم خصوصی کاربران

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک، با حضور در سنای آمریکا به خطا‌های این شبکه اجتماعی در سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی کاربران اعتراف کرد.

 

رابطه جنسی به جای اجاره‌بها/ گزارش گاردین از اوضاع نابسامان مسکن در انگلیس

روزنامه گاردین در مطلبی به بحران مسکن در انگلیس و سوء استفاده صاحبخانه‌ها از دختران جوان در ازای کاهش اجاره‌بها پرداخت.

 

چرا محمد بن سلمان با همسرش سفر نمی‌کند؟

ولیعهد عربستان سعودی در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته خود در پاریس درباره این موضوع که چرا همسرش او را در سفرهای خارجی همراهی نمی‌کند، توضیح داد.

 

ترامپ روسیه را تهدید کرد!

رئیس‌جمهور آمریکا لحظاتی پیش با انتشار پیامی توئیتری درباره حمله موشکی به سوریه، روسیه را نیز به صورت غیرمستقیم تهدید کرد.

 

داعش، پوتین را تهدید کرد!+ تصاویر

گروه داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، روسیه و رئیس‌جمهور این کشور را تهدید کرد.

 

 

فرافکنی نائورت: ایران بازیگری بد در سوریه و سراسر دنیاست!

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با مطرح کردن ادعاهایی درباره نقش ایران در سوریه، کشورمان را بازیگر بدی در سراسر دنیا توصیف کرد!

 

۲۵۷ کشته در سانحه سقوط یک هواپیمای نظامی در الجزایر

بنابر گزارش‌ها، بر اثر سقوط یک هواپیمای نظامی در الجزایر ۲۵۷ نفر کشته شدند.

 

قدردانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام غیرانسانی سرباز اسرائیلی+ فیلم

آویگدور لیبرمن از تک‌تیرانداز‌ی که یک غیرنظامی فلسطینی‌ را هدف قرار داده و از این اقدام جنایتکارانه خود فیلمبرداری کرده بود، تقدیر کرد.

 

افزایش بهای نفت و طلا در پی پیام تهدیدآمیز ترامپ مبنی بر حمله موشکی به سوریه

تهدید به حمله موشکی به سوریه از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، باعث افزایش بهای نفت و طلا در بازارهای جهانی شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا سوریه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد

حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» تصریح کرد اگر اوکراین سقوط کند آمریکا به احتمال زیاد نه تنها با پول بلکه با اعزام نیروی نظامی وارد جنگ خواهد شد.

 جفریس تاکید کرد ایالات متحده باید به حمایت از اوکراین برای جلوگیری از یک جنگ گسترده‌تر ادامه دهد. وی حزب جمهوری‌خواه را "جناح طرفدار پوتین" توصیف کرده و اقدامات این گروه را دلیل اصلی تاخیر در کمک‌رسانی آمریکا به اوکراین برای مبارزه با روسیه دانست.

جفریس در برنامه "۶۰ دقیقه" شبکه سی‌بی‌اس نیوز گفت: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اوکراین سقوط کند، زیرا در این صورت به احتمال زیاد آمریکا مجبور خواهد شد نه تنها با پول بلکه با اعزام سربازان خود وارد درگیری شود.

رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به دنبال بازسازی اتحاد جماهیر شوروی (سابق) است و با انجام این کار متحدان ناتو را تهدید خواهد کرد.

جفریس گفت: یک جناح طرفدار پوتین در حزب جمهوری خواه وجود دارد که نمی‌خواهد از اوکراین حمایت کند و به دلایلی معتقد است که روسیه، دشمن ایالات متحده آمریکا نیست. 

گفتنی است ماه گذشته، کنگره آمریکا لایحه‌ای برای ارائه ۶۱ میلیارد دلار کمک نظامی و بشردوستانه به اوکراین تصویب کرد. این اولین بسته کمکی بزرگ از دسامبر ۲۰۲۲ است که پس از ماه‌ها جدال و مخالفت جمهوری‌خواهان سرانجام به اوکراین اختصاص یافت.

در سنا، ۱۵ جمهوری خواه به لایحه‌ای که شامل کمک بیشتر به اوکراین بود، رأی منفی دادند. یکی از مخالفان کمک به اوکراین سناتور جی دی ونس از اوهایو است که استدلال می‌کند اوکراین فاقد نیروی انسانی و قدرت نظامی لازم برای پیروزی در برابر روسیه است و حمایت آمریکا برای تغییر این شرایط کافی نیست.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم