Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:59:59 GMT

تیم ها در پایان لیگ برتر قدرتمندانه بازی کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۵۱۳۳

تیم ها در پایان لیگ برتر قدرتمندانه بازی کنند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه قضاوت داوران نسبت به 10 سال گذشته منصفانه تر شده و اشتباهات احتمالی آنان سهوی است، گفت: بازی های پایانی لیگ برای تیم های مهم و حساس است انتظارم از داوران قضاوت منصفانه تر و از تیم های بازی قدرتمندانه تر است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مجید جلالی در نشست خبری خود پیش از بازی در مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: حساسیت بازی های لیگ برتر فوتبال به شدت بالا رفته و توقع داریم تیم هایی که وضعیت آنها در جدول مشخص شده است همچنان با قدرت بازی کنند و برنامه ریزی و تمرکز روی داوری بیشتر شود چون بازی ها به مرحله حساسی رسیده است، این بازی برای ما و حریف سنگین خواهد بود، قصد داریم در طول بازی عملکرد مطلوبی داشته باشیم و با نتیجه از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اوج حساسیت های کار داوری در هفته گذشته در مقابل نفت آبادان گفت: با اطمینان می گویم نسبت به 10 سال پیش، داورها منصفانه تر قضاوت می کنند و اشتباهات آنها سهوی است، انتظار دارم آنان منصفانه تر قضاوت کنند و آستانه تحمل ما نیز بالاتر برود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص ادامه همکاری و عقد قرار داد جدید با باشگاه پیکان گفت: هنوز قرار دادی نبسته ام اما صحبت های مثبتی با مسوولان باشگاه انجام شده است.
جلالی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در این بازی نیز گفت: محروم نداریم اما مصدوم زیاد است، ما ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان و مهران موسوی را در ترکیب نداریم شاید بتوانیم فقط از شاهین ثابقی استفاده کنیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص دشواری صعود تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود در جام جهانی نیز گفت: فکر می کنم با ایجاد محیطی آرام برای کادر مربیان و بازیکنان، تیم بتواند خوش بدرخشد، تیم ملی دارای برنامه مرتب و منظمی است اما نباید توقع صعود داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص برگزاری جلسه سرمربی تیم ملی فوتبال با دیگر مربیان فوتبالی کشور گفت: از این کار استقبال می کنیم اما به نظر من بهتر است جلسات خصوصی برگزار شود مهمترین فاکتور برای موفقیت تیم ملی ایجاد محیطی آرام برای سرمربی و بازیکنان است.
تیم فوتبال پیکان با قبول شکست مقابل صنعت نفت آبادان در دیدار هفته گذشته از رقبای خود مانند استقلال تهران، سایپا و ذوب آهن در کسب جایگاه دومی رده بندی لیگ کمی فاصله گرفت. اما «مجید جلالی» سرمربی تیم پیکان امیدوار است با سه پیروزی پی در پی تا انتهای لیگ، امید به حضور در آسیا را در شاگردانش زنده نگه دارد. این در حالی است که تیم استقلال خوزستان به عنوان یکی از تیم های در آستانه سقوط به لیگ یک باشگاه های کشور قرار دارد و چاره ای جز پیروزی در دیدار فردا نخواهد داشت؛ در غیر این صورت «عبدالله ویسی» سرمربی تیم و بازیکنانش که قهرمان فصل پانزدهم لیگ برتر بودند، باید خود را در لیگ یک ببینند.
در جدول رده بندی این مسابقات خودرو سازان با 44 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و استقلال خوزستان با 26 امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده است.
دیدار دو تیم از ساعت 16 فردا جمعه در ورزشگاه شهدای شهر قدس(قلعه حسن خان) برگزار می شود.
ورزشی**1293 **1569

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر پيكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان دیدار با تایلند گفت: این قهرمانی برای مردم است و به آنها تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در شهر بانکوک به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم و این قهرمانی را به مردم ایران و پدرم تقدیم می‌کنم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس