Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:29:10 GMT

هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۹۴۷۴

هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبد برگزار شد

به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 55 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله صفر تا 6 امتیاز بود اسب دادلی گراش عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های آهوی نوروزی و لوتو سیاهپوش دوم سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 امتیاز در دور دوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب طهران بود و در پی او اسب های روجیک و شنگول عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسب هج پرنس قهرمان دور سوم در میان اسب های تروبرد سه تا چهار ساله صفر تا 6 امتیاز بود ، مقام دومی این دور به اسب اندی هج رسید و اسب ویلسون به کسب عنوان سوم بسنده کرد.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در دور چهارم هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز بودند که با قهرمانی اسب آل مرد به پایان رسید و اسب های لندی و تامارا به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب های دوخون سه تا چهار ساله 10 تا 14 امتیاز رقابت کردند که در انتها اسب طاهانور زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و مقام های دوم و سوم این دور به ترتیب از آن اسب های آیدفل سرداری و اریس شد.
اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز برگزار کننده آخرین دور این هفته از رقابت های اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس بودند که اسب های زولیخا سیاه پوش ، آی سو سرمدی و فولاد سنجر به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 747 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال فولاد هفته برگزار دوم اسب موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد