Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:59:29 GMT

اصلاح و بازسازی هفت پروژه آبفا اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۵۰۷۹

اصلاح و بازسازی هفت پروژه آبفا اهواز آغاز شد

به گزارش ایرنا ، اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از منطقه سخیریه و یوسفی با 122 میلیارد ریال، آغاز
اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب منطقه حصیرآباد با 16 میلیارد ریال، اصلاح شبکه توزیع آب منطقه کوی علوی با اعتبار بیش از 119 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی پروژه اصلاح شبکه توزیع بخشی از منطقه کمپلو با 101 میلیارد ریال، و آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری مرکز شهر اهواز با 55 میلیارد ریال از پروژه هایی بود که اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مرکز شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:این پروژه ها از محل اعتبارات تخصیصی دولت به خوزستان اجرا می شود.
فردوس کریمی افزود: با عملیاتی شدن این پروژه ها سطح کیفی آب در اهواز ارتقا می یابد و شاهد کاهش افت فشار آب خواهیم بود ضمن اینکه مشکل فاضلاب این مناطق برطرف می شود.
وی ادامه داد: اصلاح شبکه فاضلاب مناطق کوی علوی، کمپلو جنوبی، باغ شیخ، سخیریه و کوی طلاب اهواز 82 کیلومتر طول دارد.
وی در ادامه درخصوص تلاقی فاضلاب و آب شرب در برخی از نقاط شهر اهواز گفت: بارها درخصوص انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب تذکر داده شده زیرا در این حالت ما هیچ نظارتی بر آن نداریم.
کریمی افزود: در صورت بی توجهی و تلاقی آب و فاضلاب شاهد بروز مشکل خواهیم بود از این رو از تمام شهروندان درخواست می شود برای گرفتن اشتراک به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: در برخی نقاط شهر اهواز که شاهد تلاقی آب و فاضلاب بودیم کار اصلاح انجام شده ضمن آنکه اداره آب و فاضلاب دارای یک آزمایشگاه مجهز است که بر کیفیت آب شرب نظارت کامل دارد.
9887/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب اصلاح اهواز پروژه موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید